دریاچه قایقرانی جان نوجوان نجف آبادی را گرفت

لنجان- دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری چمگردان گفت: نوجوان حدودا ۱۴ ساله نجف آبادی به دلیل بی احتیاطی و ورود به آب های دریاچه مصنوعی مجموعه تفریحی قایقرانی ذوب آهن اصفهان دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

مهدی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: ساعت ۱۶ و ۴ دقیقه امروز یک مورد حادثه غرق شدگی در دریاچه مصنوعی قایقرانی ذوب آهن توسط تماس های مردمی به ایستگاه آتش‌نشانی زاینده رود اعلام شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم های غواصی ایستگاه های آتش‌نشانی چمگردان، زاینده رود و زرین شهر در ایام تابستان، با هماهنگی‌های انجام شده این تیم ها در کمترین زمان ممکن با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری چمگردان تصریح کرد: طبق گزارشات مردمی نوجوانی حدودا ۱۴ ساله ساکن نجف آباد که با گروهی از دوستان خود به اردو آمده بودند به دلیل بی احتیاطی و ورود غیر مجاز به آب های دریاچه مصنوعی مجموعه تفریحی قایقرانی ذوب آهن و عدم توانایی و آشنایی با فنون شنا دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: عملیات جستجو با حضور تیم های غواصی شهرداری چمگردان، زاینده رود و زرین شهر سریعا آغاز شد و با تلاش فراوان بدن بی جان این نوجوان ۱۴ ساله پس از ۸ دقیقه جستجو کشف و به خارج از دریاچه قایقرانی انتقال داده شد.

اسماعیلی اضافه کرد: تیم غواصی جسم این نوجوان را پس از خارج کردن از آب در اختیار تکنسین‌های اورژانس قرار دادند اما پس از بررسی پزشکی مشخص شد که این نوجوان جان خود را از دست داده است.

گفتنی است مجموعه تفریحی قایقرانی و دریاچه مصنوعی ذوب آهن در فاصله ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

کد خبر 351158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.