تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی شورای شهر اصفهان

آیین تکریم و معارفه رییس روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،علیرضا نصر اصفهانی، نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، ظهر امروز (شنبه) در جلسه تودیع و معارفه روابط عمومی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: روابط عمومی شورای شهر همواره پیگیر امور بوده و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه مسئولیت‌های دنیوی گذراست و نباید به آن دل ببندیم، افزود: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا به مسئولیت‌ها زینت بخشیم نه اینکه مسئولیت‌ها زینت دهنده ما باشند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه موفقیت در روابط عمومی بسته به کار گروهی و همبستگی در انجام امور است، ادامه داد: در شورای شهر موفقیت در هر بخش در گروی موفقیت دیگر بخش‌ها است.

روابط عمومی‌، استراتژیک جدید برای رسیدن به نتایج بهتر ارایه دهد

همچنین شیرین طغیانی، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه رفت و آمدها جزو ذات زندگی همه است و برای پپیشرفت باید تغییرات انجام شود، اظهار کرد: تغییرات الزامی است و  خداوند تغییر فصل‌ها را بر همین اصل قرار داده چرا که تغییر در پیشبرد اهداف، تکامل، پیشرفت و  توسعه مجموعه موثر است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از فعالیت مدیر روابط عمومی سابق شورای شهر و آرزوی موفقیت برای مدیر روابط عمومی فعلی افزود: روابط عمومی شورا این توانایی را دارد تا یک تفکر و استراتژیک جدید برای رسیدن به نتایج نو ارایه دهد

هیچگاه در کارها نگاه سیاسی نداشتیم

همچنین پور محمد شریعتی نیا، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این آیین با بیان اینکه در جامعه دینی و غیردینی هدف خدمت است و سمت اهمیت چندانی ندارد، اظهار کرد: روابط عمومی باید به نحوی باشد که ایده و عملکرد آن نشان دهده سیستم اطلاع رسانی در جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری درست باشد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره پنجم همه از لیست امید بوده اما هیچ گاه به کارها نگاه سیاسی نداشتند، افزود: بسیاری از مدیران موفق و سالم در جهت رضایتمندی مردم فعالیت می‌کنند که ما بدون هیچ نگاه جناحی از آنها حمایت کردیم و در سعی می‌کنیم نیروهای خلاق و دلسوز را برای خدمت به مردم به کار بگیریم.

کارکردهای روابط عمومی شورای شهر توسعه می‌یابد

کورش محمدی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با ضمن خیر مقدم به علیرضا روحانی به عنوان رییس روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان و قدردانی از فعالیت‌های محمدعلی سمیعی اظهار کرد: با حضور رییس روابط عمومی جدید آرامش، امنیت شغلی و توسعه کارکردهای روابط عمومی بهتر خواهد شد تا  شورای شهر بیش از پیش برای مردم شناخته شود.

وی افزود: از میان مجموعه شورای شهر تنها ۱۳ نفر حق رای دارند و بقیه حق اظهارنظر از اعضای شورا رادارند تا روابط عمومی و دبیرخانه شورای اسلامی شهر اصفهان  را به سمت جلو حرکت دهیم .

توسعه ارتباط با رسانه‌ها در راستای شفاف‌سازی در دستور کار است

همچنین علیرضا روحانی، مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه انسجام بخشی بیشتر در حوزه اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در دستور کار روابط عمومی قرار خواهیم داد، اظهار کرد: باید باور داشته باشیم که نقش روابط عمومی در شفاف‌سازی مانند نقش رسانه‌هاست و ما به این امر توجه خواهیم داشت.

محمد علی سمیعی، مدیر سابق روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه مسئولیت‌ها دارایی نیستند بلکه بدهکاری هستند،  اظهار کرد:  شغل باید انسان را با تقواتر کند و در دوره چهارم و پنجم تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار گرفتم.

کد خبر 351145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.