روابط عمومی تسهیل‌گر ارتباط اعضای شورا با مردم است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه روابط عمومی و رسانه‌ها دو پل ارتباط بین مردم و شورای شهر است، گفت: روابط عمومی می‌تواند این ارتباط را تسهیل کند تا مردم بتوانند ارتباط بهتر و تعریف شده‌ای با اعضای شورا داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین ظهر امروز (شنبه) در جلسه تکریم و معارفه روابط عمومی شورای شهر اصفهان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان نماینده بیش از دو میلیون جمعیت است که با رعایت صرفه و صلاح و ضوابط و مقرارت مربوط تلاش می‌کند تا  شهر را به نحو مطلوب اداره و نظارت‌های لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه وظایف زیادی را بر عهده شوراها گذاشته‌اند اما هنوز اختیارات قانونی برای اجرای وظایف تصویب نشده است، افزود: همچنین از دیگر انتظارات از شورای شهر تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی است که هنوز برای این امر نیز چارچوبی تعریف نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر اعضای شورای شهر به صورت انفرادی و جمعی در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته و تعامل خوبی را با ادارات مختلف دارند.

وی با بیان اینکه با حسن نیت مدیران دستگاه اجرایی که در استان وجود دارد تا کنون برای انجام کارها دچار مشکل نشده ایم، افزود: ضروری است که شورای اسلامی شهر همواره در جریان امور پیشرفت‌ها و مشکلات قرار گیرد و شرایط را در تصمیم‌گیری‌های خود اعمال کند.

معین با بیان اینکه باید بازخورد تصمیم‌گیری‌های شورا و میزان رضایتمندی از شرایط مشخص شود، ادامه داد: برای این امر دو راه وجود دارد که یکی از آنها مطبوعات و خبرنگاران هستند که پل ارتباطی و زبان گویای مردم و مسئولان است که نباید از این ظرفیت غافل باشیم.

وی مراجعه مستقیم به روابط عمومی را پل دیگر ارتباط بین مردم و شورای شهر دانست و افزود: روابط عمومی می‌تواند این ارتباط را تسهیل کند تا مردم بتوانند ارتباط بهتر و تعریف شده‌ای با اعضای شورا داشته باشند.

معین با بیان اینکه استمرار مدیریت در بخش نوآوری و خلاقیت را در سیستم از بین می‌برد، اضافه کرد: این تغییر و تحولات طبیعی است  و باید در همه جا اتفاق بیفتد.

کد خبر 351136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.