دربی اصفهان حس دلنشینی داشت

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در اصفهان کارهای فرهنگی زیادی انجام شده و تاکید باشگاه ها بر حفظ اخلاق است به همین دلیل دربی اصفهان حس دلنشینی داشت.

سید محمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد دیدار ذوب آهن و سپاهان گفت: تماشاگران محجوب و مودبی در اصفهان داریم. آن ها بدون ایجاد حاشیه یا دادن شعارهای خارج از خط قرمز، تیم خود را تشویق می کنند و فضای زیبایی را رقم زدند. به عقیده من دو تیم در شرایطی مساوی بازی می کردند و ذوب آهن هم علیرغم شکست، تلاش خوبی کرد. داور هم روی یکی دو صحنه عجولانه تصمیم گرفت ولی در مجموع تصمیمات خوبی گرفت.

 وی در خصوص تقسیم جایگاه تماشاگران دو تیم به صورت ۵۰-۵۰ تصریح کرد: قراردادی است که تیم مهمان ۱۰ درصد جایگاه ورزشگاه را به خود اختصاص بدهند اما با توجه به این که سپاهانی ها علاقه مندی خود را نسبت به تیمشان نشان داده اند، دو تیم این مسئله را با تفاهم حل کردند. از ذوب آهن و مسئولان این باشگاه تشکر می کنم که با تعامل این مسئله را حل کردند و امیدوارم شهرآورد اصفهان، الگویی برای سایر شهرها باشد، چرا که دربی شهرهای دیگر، تنش زا و جنجالی است ولی در اصفهان، همه سعی می کنند که از این بازی لذت ببرند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اصفهان کارهای فرهنگی زیادی انجام شده و تاکید باشگاه ها بر حفظ اخلاق است به همین دلیل دربی اصفهان حس دلنشینی داشت. البته استرس های بازی، گاهی باعث می شود که برنامه مربیان برای بازی به خوبی انجام نشود اما در هر صورت، یک بازی خوب و منطقی را شاهد بودیم. برخی درگیری ها در فوتبال طبیعی است اما بازیکنان قصد بدی از این درگیری ها ندارند و این یک مسئله طبیعی است.

کد خبر 351134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.