برگزاری کارگاه داستان‌نویسی در شهر کتاب اصفهان

کارگاه نویسندگی خلاق با حضور "سیاوش گلشیری" منتقد و داستان‌نویس معاصر، در شهر کتاب اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نوشتن یک هنر و مهارت است و نویسندگی خلاق به مجموعه ای از فعالیت‌ها گفته می‌شود که حول محور تفکر خلاق و نوشتن می گردد.

در این میان "ایزابل زیگلر" نویسنده‌ کتاب "هنر نویسندگی خلاق" می‌گوید: "اگر چه لازم نیست نویسنده مردم را دوست داشته باشد، اما باید مردم برای او جالب و جاذب باشند زیرا مطاعی که به بازار عرضه‌ می‌کند باید مشتری داشته باشد، در غیر این‌صورت بدون مصرف می‌ماند و مثل این است که‌ ما خطیب باشیم و برایمان حضور شنونده مهم نباشد."

بر این اساس کارگاه نویسندگی خلاق در شهر کتاب اصفهان با تمرکز بر انواع زبان نوشتار و تقویت مهارت نقد و نظر و با هدف تمرین و تجربۀ  اصول نوشتن خلاق طراحی شده است که با حضور"سیاوش گلشیری" منتقد و داستان نویس معاصر برگزار خواهد شد.

گلشیری دانش‌آموخته کارشناسی ارشد پژوهش هنر است و بیش از ۱۲ سال در زمینه نویسندگی و تدریس فیلمنامه و داستان در انجمن سینمای جوان اصفهان، دانشگاه علمی کاربردی نقش جهان، مرکز آفرینش های ادبی قلمستان، جهاد دانشگاهی، موسسه آموزشی فن آوران حکیم، موسسه آموزش عالی بزرگمهر و بسیاری از مراکز دیگر فعالیت دارد و جلسات نقد و بررسی متعددی در زمینه فیلم و داستان با حضور وی برگزار شده است.

نخستین جلسۀ کارگاه نویسندگی خلاق یک‌شنبه چهارم شهریورماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهر کتاب اصفهان، واقع در خیابان اردیبهشت جنوبی، روبه‌روی کوچه استاد تاج اصفهانی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کاگاه با شماره ۰۹۱۳۶۴۸۷۷۴۷ تماس بگیرند.

کد خبر 351131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.