تعرفه‌های مراکز فرهنگی و ورزشی شهرداری اصفهان بازنگری می‌شود

لایحه تعرفه‌های مجدد پیشنهادی برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دستور کار چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهل و پنجمین جلسه علنی از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان یک شنبه – ۲۸ مرداد برگزار می‌شود.

  • بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان عمران شهرداری اصفهان و گزارشات بازرس قانون و موسسه حسابرسی منتخب با اعلام نظر کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران در جلسه فردا انجام می شود.
  • لایحه مبایعه‌نامه تنظیمی با آقای محمدعلی نریمانی زمان آبادی در خرید ۲۳ هزارو ۳۶۰ مترمربع زمین از پلاک ثبتی ۳۰۹ بخش ۱۶ با حق کرد و کشت در بلوار آزادگان جنب اتوبوسرانی به مبلغ ۳۶.۲۰۸.۰۰۰ ریال در ازاء پرداخت نقدی- ملکی و اعطای امتیاز، ضمن اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری نیز فردا در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی می‌شود.
  • بررسی لایحه پیشنهادی "شناسایی املاک و مستغلات شهرداری اصفهان به عنوان دارایی ثابت و اعمال حساب در سیستم حسابداری براساس ارزیابی شهردرای اصفهان" با اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری نیز در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر انجام خواهد شد.
  • لایحه پیشنهاد واگذاری یک قطعه زمین با حفظ مالکیت شهرداری به مساحت ۸۰۰ مترمربع در خیابان علامه امینی شرقی، انتهای خیابان فردوس به کانون بازنشستگان برای احداث "خانه فرهنگ ویژه بازنشستگان اصفهان" ضمن اعلام نظر کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران نیز در جلسه علنی فردا بررسی می‌شود.
  • بررسی لایحه تعرفه‌های مجدد پیشنهادی برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اعلام نظر کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز از دیگر موارد قابل بررسی در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر است.
  • همچنین شش نفر از اعضای شورای شهر اصفهان پیشنهادی را با عنوان "تحلیل اقتصادی و اصلاح احتمالی بهره برداری از سالن اجلاس" با اعلام نظر کیسیون تلفیق و کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و شهرسازی، معماری و عمران ارایه داده‌اند که در جلسه علنی فردا بررسی خواهد شد.
  • برگزاری انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز آخرین بند از دستور جلسه چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره پنجم است.
کد خبر 351106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.