"خانه فرهنگ بازنشستگان" در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خانه فرهنگ بازنشستگان اصفهان پس از ۱۰ سال با موافقت مدیریت شهری اصفهان در باغ غدیر راه‌اندازی می‌شود.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص لایحه پیشنهادی واگذاری یک قطعه زمین با حفظ مالکیت شهرداری به سازمان بازنشستگان کشوری اظهار کرد: این زمین به منظور راه‌اندازی "خانه فرهنگ بازنشستگان" در اصفهان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه هیئت وزیران از ۱۰ سال گذشته راه‌اندازی "خانه فرهنگ بازنشستگان" در استان‌ها را به تصویب رسانده است، افزود: سازمان بازنشستگان کشوری طی ۱۰ سال اخیر موفق به پیدا کردن زمین مناسب برای این امر نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای شهر قطعه زمینی به مساحت ۸۰۰ متر از مجموعه باغ غدیر برای راه‌اندازی "خانه فرهنگ بازنشستگان" اصفهان تخصیص یافت، افزود: بنا بر مصوبه هیئت وزیران باید این زمین در محلی نزدیک به فضاهای تفریحی راه‌اندازی می‌شد و زمین در نظر گرفته شده بهترین نقطه در شهر اصفهان برای این منظور بود.

وی با بیان اینکه هیچ هزینه‌ای بابت واگذاری این زمینه از سوی شهرداری دریافت نمی‌شود، تصریح کرد: این زمین با حفظ مالکیت شهرداری به سازمان بازنشستگان کشوری واگذار می‌شود و ساخت خانه فرهنگ نیز توسط این سازمان انجام خواهد شد.

کد خبر 351104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.