ارائه تسهیلات تبلیغاتی شهرداری به تولیدکنندگان

شهردار مشهد با بیان اینکه حضور ۳۰ میلیون زائر در مشهد رقم چشمگیر و قابل توجهی است که در تبلیغات تجاری تاثیرگذار است.گفت: آماده در اختیار گذاشتن تسهیلات برای تبلیغات کالاهای برند مشهدی در شهر هستیم.

به گزارش ایمنا، قاسم تقی‌زاده خامسی با بیان اینکه سالانه حدود ۳۰ میلیون زائر به شهر مشهد سفر می‌کند، اظهار کرد: این تعداد زائر به قصد زیارت امام رضا (ع) به مشهد می‌آیند اما ماندگاری زائران کم است و باید به دنبال سرمایه‌گذاری‌های دیگری هم بود و کارهایی انجام شود که ضمن رعایتِ شأن امام رضا (ع) به اقامت بیشتر مسافران نیز کمک کند.

شهردار مشهد با بیان اینکه چالش ما ماندگاری زائر در شهر است، تصریح کرد: در حال حاضر میانگین ماندگاری زائر در شهر مشهد یک و نیم تا دو روز است که قصد داریم آن را افزایش دهیم.

تقی‌زاده خامسی افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران مشهدی و خراسانی باید این نکته را مورد توجه قرار دهند که حضور ۳۰ میلیون زائر در مشهد رقم چشمگیر و قابل توجهی است که در تبلیغات تجاری تأثیرگذار است.

وی گفت: تسهیلاتی را برای تبلیغات کالاهای تولید مشهد و استان خراسان رضوی در نظر گرفته‌ایم و بهتر است تولیدکنندگان از این فرصت استفاده کنند.

کد خبر 351091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.