جوان ۲۷ ساله در سد چم آسمان جان باخت

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع دو حادثه رانندگی و یک حادثه غرق شدگی طی ۲۴ ساعت گذشته و ۱۱ مجروح و فوتی این حوادث خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به واژگونی یک دستگاه زانتیا در محور لنجان، سه راهی جعفرآباد اظهار کرد: این حادثه عصر جمعه اتفاق افتاده و پنج نفر در این حادثه مجروح شده اند.

وی با بیان اینکه مصدومان این تصادف یک مرد، دو زن و دو کودک بودند، افزود: دو واحد اورژانس برای امدادرسانی به این مصدومان اعزام که پس از ارایه خدمات درمان سرپایی به مجروحان آنها را به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کردند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین از  وقوع حادثه رانندگی در شهرستان نایین خبر داد و گفت: این تصادف ساعت ۱۹:۲۳ روز گذشته  در محور نایین- نیسانک بعد از روستای حسین آباد اتفاق افتاد و برای امدادرسانی به حادثه دیدگان دو کد اورژانس اعزام شد.

راستین تصریح کرد: در این حادثه نیز پنج سرنشین دچار حادثه شده که مصدومان سه زن و دو کودک بودند که به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع یک حادثه غرق شدگی در محدوده لنجان و اعزام یک کد اورژانس برای امداد رسانی خبر داد و گفت: این حادثه عصر روز گذشته در سد چم آسمان اتفاق افتاد که در اثر آن مردی ۲۷ ساله جان خود را از دست داد.

کد خبر 351090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.