گره ترافیکی شمال شهر باز می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: اصلاح ورودی تقاطع غیرهمسطح شهید شاهمرادی در جهت رفع مشکلات ترافیکی شمال شهر اصفهان در دست بررسی است.

علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: تقاطع غیرهمسطح شهید شاهمرادی در شمال اصفهان و در انتهای خیابان کاوه سال‌ها پیش احداث شد، این در حالی است که اکنون حجم ورود خودروها از آن نقطه بسیار بالا است و شاهد پس زدگی ترافیک در طول خیابان کاوه هستیم.

وی افزود: استدلال طراحان تقاطع غیرهمسطح شهید شاهمرادی بر این بوده که خودروها با توجه به اینکه از خارج قصد ورود به شهر را دارند و عمده حوادث در ورودی شهرها اتفاق می‌افتد، باید توقفی داشته باشد و بعد از عبور از چراغ راهنمایی وارد شهر شوند، اما این استدلال به نوعی اشتباه بود، زیرا اکنون با حجم زیادی از خودروها در این محور روبرو هستیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: در حال حاضر گزینه‌های مختلفی با همکاری سازمان طراحی شهرداری مطرح شده که قرار است در کمیسیون طرح‌های شهرداری اصفهان بررسی شود.

صلواتی با بیان اینکه امکان احداث زیرگذر با توجه به اینکه شمع‌ها و ستون‌های تقاطع احداث شده، وجود ندارد، تصریح کرد: اگر مسیری به صورت غیر همسطح و روگذر از سمت شمال به جنوب شهر احداث شود، بار ترافیکی این نقطه از شهر کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: آزادسازی بخش غربی تقاطع شهید شاهمرادی نیز اقدام خوبی برای روان شدن ترافیک است که امیدواریم با پیشنهادات اصلاحی مشکل ترافیک ورودی شمال شهر رفع شود.

کد خبر 351088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.