فتاحی: تماشاگران رقیب کنار هم بنشینند مشکلی پیش نمی‌آید

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در دربی اصفهان تماشاگران سپاهان و ذوب آهن کنار هم نشستند و مشکلی پیش نیامد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتاحی پس از پایان دربی فوتبال اصفهان درباره طرز برخورد داور چهارم با نیمکت نشینان ذوب آهن و تاخیری که در روند بازی به وجود می‌آورد، اظهار کرد: این مسائل را خود داوران می‌دانند، آنها این تصمیمات را بر اساس صحبت‌هایی که قبل از بازی می‌کنند و مسئولیت‌هایی که قبل از بازی به یکدیگر می‌سپارند اتخاد می‌کنند. ما هم نمی‌توانیم در این زمینه دخالت کنیم و آنها خودشان وظایف و روند کاری‌شان را می‌دانند.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازی خوبی بود و حاشیه‌های آن فوتبالی داشت. ذات فوتبال برد و باخت است و جایی هم که برد و باخت وجود داشته باشد حتماً حاشیه هم دارد. خدا کند که همیشه حاشیه‌ها فوتبالی رقم بخورد، البته شاید برخی بازیکنان در چند صحنه بیش از حد پرخاش می‌کردند اما فکر می‌کنم داور قضاوت بدی نکرد هرچند این مسائل در حیطه وظایف من نیست.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره نحوه چینش تماشاگران و اینکه چندین مرز در بین سکوها بین تماشاگران وجود داشت تصریح کرد: ما هفته گذشته با حضور روسای هیئت فوتبال و مدیران کل اداره ورزش و جوانان استان‌ها جلسه‌ای گذاشتیم و در مورد مشکلات ورزشگاه‌ها صحبت کردیم. انشاءالله تمام توانمان را می‌گذاریم که این مشکلات حل شود تا مردم تمایل بیشتری به حضور در ورزشگاه‌ها داشته باشند و از امکانات رفاهی بیشتری در ورزشگاه‌ها بهره ببرند. مطمئناً همانقدر که از مردم توقع داریم به ورزشگاه ها بیایند و خشونت نکنند، باید به آن ها احترام هم بگذاریم.

فتاحی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه قرار بود سکوها ۵۰-۵۰ تقسیم شود و تماشاگران ذوب آهنی ورزشگاه را پر نکردند و همچنین با توجه به اینکه یک ساعت قبل از بازی درهای ورزشگاه باز شده بود مشکلاتی پیش آمد اما خیلی مهم نبود و اتفاقی رخ نداد. همانطور که می‌دانید در جام جهانی هم همه کنار هم می‌نشستند، مثلا در بازی ایران با مراکش، طرفدار مراکش کنار ما نشسته بود و اتفاق خاصی رخ نداد. در دربی اصفهان هم همانطور که دیدید تماشاگران سپاهان و ذوب آهن کنار هم نشستند و مشکلی پیش نیامد.

وی در در پاسخ به این سوال که آیا اگر طرفداران استقلال و تراکتور هم کنار هم می‌نشستند مشکلی پیش نمی‌آمد؟ تصریح کرد: به نظر من نباید مشکلی پیش بیاید، بالاخره فوتبال است و برد و باخت دارد!

کد خبر 351074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.