آذری: داوران اشتباه می کنند و فدراسیون فقط عذر خواهی می کند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: داوران اشتباهاتی در حق ذوب آهن می کنند اما فدراسیون فقط از ما عذرخواهی می کند و امتیازات ما پایمال می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری پس از دیدار دو تیم سپاهان و ذوب آهن گفت: آن هایی که به ورزشگاه نیامدند یک بازی بی نظیر را از دست دادند. البته این مسئله را با توجه به این که دو تیم در جدول با ۵ امتیاز همسایه بودند، پیش بینی می کردیم. بازی بسیار زیبایی بود و از هواداران ذوب آهن هم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه تیمشان را تشویق کردند. برد و باخت، دو روی سکه ورزش قهرمانی است و این پیروزی، مبارک سپاهان باشد اما من از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه جنگیدند.

وی در مورد شور و اشتیاقی که در کنار زمین داشت، تصریح کرد: ۴۰ سال است که کار ما این است. از سال ۶۰ که قهرمان شدم این شور و اشتیاق در وجود من هست و نمی توانم بی تفاوت باشم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد تیم داوری دربی اصفهان تاکید کرد: باید صحنه ها را کارشناسان ببینند و امیدوارم که داور اشتباه مهمی نکرده باشد. داوران اشتباهاتی در حق ذوب آهن می کنند اما فدراسیون فقط از ما عذرخواهی می کند و امتیازات ما پایمال می شود. این بازی دومین شهرآورد بزرگ ایران است که از لحاظ کیفی، شاید از دربی پایتخت هم بهتر باشد.

آذری خاطرنشان کرد: بزرگترین بازی هفته، از شبکه ورزش و شبکه سه پخش نشد. اگر شبکه اصفهان هم برنامه دیگری برای پخش داشت، شاید این بازی را پخش نمی کرد. این توهین به فوتبال اصفهان است؛ مگر فوتبالی بهتر از این هم در این هفته داشتیم؟

وی ادامه داد: تبعیض تا کی؟ مگر تیم های اصفهان بهترین های ایران در دهه اخیر نبودند؟ اعتقاد دارم آن هایی که به ورزشگاه نیامدند، بازی بزرگی را از دست دادند و امیدوارم در ادامه راه ذوب آهن و سپاهان موفق باشند.

کد خبر 351073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.