نمازی زاده: فوتبال نود دقیقه تمرکز می خواهد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از بچه های تیمم راضی نیستم، چرا که در فوتبال حرفه ای باید نتیجه بگیریم. هر چقدر هم خوب بازی کرده باشیم در ده دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و بازی را باختیم. باید یاد بگیریم فوتبال نود دقیقه تمرکز می خواهد.

فبه گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی سرمربی تیم ذوب آهن پس از دیدار تیمش برابر سپاهان، گفت: دو سه هفته است که  با از دست دادن امتیاز به هم می گوییم حیف شد! اما این فایده ندارد و باید کاری کنیم که بعد از بازی این اتفاق برای ما رخ ندهد. از بچه های تیمم راضی نیستم، چرا که در فوتبال حرفه ای باید نتیجه بگیریم. هر چقدر هم خوب بازی کرده باشیم در ده دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم و بازی را باختیم. باید یاد بگیریم فوتبال نود دقیقه تمرکز می خواهد.

وی ادامه داد: باید روی تمرکز تیم کار کنیم ولی مطمئن باشید تیم ما دیگر امتیاز بیهوده از دست نمی دهد. یک تیم باید فوتبالی بهتر از ما بازی کند تا از ما امتیاز بگیرد و دیگر به علت عدم تمرکز، امتیاز از دست نمی دهیم. ده نفره، سپاهان را کاملا اسیر خود کرده بودیم اما ده دقیقه، باعث شد که امتیاز از دست بدهیم.

سرمربی ذوب آهن، خاطر نشان کرد:  در ورزش حرفه ای، شما به داور اعتراض می کنید ولی میدانیم اشتباهات وجود دارد. داوری تمرکز ما را بر هم نزد، ما اینقدر باید خوب باشیم که حتی اشتباهات داور هم تاثیری در عملکرد ما نداشته باشد.

نمازی تاکید کرد: ذوب آهن تیم مظلومی است. امشب حق ما نبود که کارت قرمز بگیریم. شاید در دو بازی قبل، به دلیل تجربه کم تیم کارت دریافت می کردیم اما امشب حق ما نبود. کارشناسان باید در این مورد نظر دهند اما نمی دانم چرا خطایی که روی فخرالدینی صورت گرفت را چرا داور پنالتی نگرفت؟

وی در خصوص جذب بازیکن جدید تصریح کرد: ما بازیکن می خواهیم اما هر بازیکنی را هم نمی توانیم قبول کنیم. نیاز به مهاجم داریم و در تلاش هستیم که اگر بازیکن خوبی را رصد کردیم جذب کنیم. این امر به دلیل این که لیست تیم ها بسته شده است، کمی سخت است اما حبیب زاده به زودی به تمرینات ما باز می گردد و از طرفی هم بازیکنان جوانی مثل خدادادی داریم که باید کسب تجربه کنند و رفته رفته به تیم اضافه شوند.

کد خبر 351071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.