قلعه نویی:  امیدوارم شهرآورد اصفهان الگو شود/ از بازیکنانم عصبانی هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از بازیکنانم عصبانی هستم. شاید بعد از این بازی، آن ها را جریمه کنم زیرا دیداری که همه چیز در اختیار ما بود، در عرض ده دقیقه همه چیز به هم ریخت و بازیکنان تعویضی ما هم خوب کار نکردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و ذوب آهن،گفت: به خاطر بازی بسیار خوب، تبریک می گویم. دیداری بود که گل، درگیری، موقعیت وجو بسیار خوبی داشت. امیدوارم شهرآورد اصفهان الگو شود و این جو بسیار خوب را در همه جا ببینیم.

وی اظهار کرد: از بازیکنانم عصبانی هستم. شاید بعد از این بازی، آن ها را جریمه کنم زیرا دیداری که همه چیز در اختیار ما بود، در عرض ده دقیقه همه چیز به هم ریخت و بازیکنان تعویضی ما هم خوب کار نکردند. در مجموع تیم ما خیلی خوب شروع کرد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما بازیکنان ما هنوز نمی دانند که در چه تیمی هستیم و همین گل ها را کافی می دانند. در تیم چند تغییر ایجاد کردیم و بازیکنان جدید هم هنوز نتوانسته اند که با افکار ما، هماهنگ شوند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، افزود: به هواداران هر دو تیم و اصفهان تبریک می گویم و امیدوارم هر دو تیم اصفهان در جدول به صدر برسند. درگذشت عزت الهی انتظامی را تسلیت می گویم و می خواهم بگویم که خیلی زود دیر می شود. مردم دوست دارند که هنرمندانی که از کشور خارج شده اند، به کشور برگردند. اسلام، دین رفعت است و مردم دوست دارند افرادی مثل بهروزوثوقی به کشور برگردند و نباید بعدا اتفاقی بیافتد و ما فقط در این باره افسوس بخوریم. خواهش می کنم مردان بزرگی که در بیرون کشور هستند، یا به کشور بازگردند و یا در همین کشور قدرشان را بدانید.

قلعه نویی، در مورد داوری بازی خاطرنشان کرد: اگر دربی قشنگ بوده، داوری هم خوب کار کرده ولی احساس می کنم در یک صحنه روی ساسان انصاری پنالتی شد. هفته گذشته هم از داوری لطمه خوردیم اما حرفی نزدیم، کاظمی از داوران خوب کشور ما است و به نظر من امروز روز خوب داور بود.

وی ادامه داد: متری برای قیاس شهرآورد ها وجود ندارد. دربی تهران، فراتر از ایران است اما طبق تجربه من، دربی اصفهان جزء دربی های خوب ایران است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: شرایط بازی نقش جهان، روی سبک بازی سپاهان تاثیر گذار است. در صورت گرم شدن دمای هوا، چمن نقش جهان می شود. کاشت چمن، ۱۷ مرحله دارد و نمی دانم چند مرحله از آن در نقش جهان انجام شده است.

کد خبر 351070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.