روحانی درگذشت عزت الله انتظامی را تسلیت گفت

رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عزت الله انتظامی هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان، تصریح کرد که این بازیگر محبوب، صاحب سبک و پرتلاش سینما و تئاتر، با خلق آثاری فاخر و به یاد ماندنی، نقشی ممتاز در اعتلای هنر ایران عزیز ایفا کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در پیام «حسن روحانی» آمده است: «درگذشت هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان مرحوم عزت الله انتظامی موجب اندوه و تأثر شد. این بازیگر محبوب، صاحب سبک و پرتلاش سینما و تئاتر، با خلق آثاری فاخر و به یاد ماندنی، نقشی ممتاز در اعتلای هنر ایران عزیز ایفا کرد. اینجانب درگذشت این هنرمند محبوب را به خانواده محترم انتظامی، جامعه فرهنگی و هنری کشور، و همه علاقمندان به هنر تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت دارم.»
به گزارش ایمنا، عزت الله انتظامی صبح امروز به دلیل بیماری و کهولت سن در ۹۴ سالگی در تهران دارفانی را وداع گفت. وی در فیلم‌های مطرحی چون گاو، دایره مینا، پستچی و نیز در هامون، بانو، حاجی واشنگتن، اجاره نشین‌ها و بسیاری از فیلم‌های ماندگار دیگر سینمای ایران به ایفای نقش پرداخت.

کد خبر 351058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.