رودخانه خروشان در باغبادران باز هم قربانی گرفت

لنجان-مسئول ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران گفت:جوانی ۲۷ ساله ای که به قصد شنا به رودخانه زاینده رود وارد شده بود در رودخانه غرق شد.

محمد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه غرق‌شدگی  در صحرای گزستان توسط تماس مردمی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بر همین اساس نیروهای عملیاتی و اکیپ غواصی شهرداری باغبادران سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ایام بهار و تابستان‌ تیم غواصی این ایستگاه ظرف کمترین مدت زمان ممکن با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند و مشاهده کردند جوانی ۲۷ ساله که به قصد شنا به رودخانه وارد شده بود در رودخانه غرق شده است.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران با بیان اینکه با وجود اخطارهای فراوان به هموطنان در خصوص خودداری از شنا کردن در رودخانه زاینده رود، باز هم برخی با بی‌توجهی به هشدارها تن به آب تنی در رودخانه می‌سپارند، تصریح کرد: عملیات جستجو سریعا آغاز شد و با تلاش فراوان تیم غواصی ایستگاه آتش‌نشانی باغبادران در ساعت ۱۵ بدن بی جان این جوان ۲۷ ساله ساکن اصفهان کشف و به خارج از رودخانه زاینده رود انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ باید بر آگاهی‌بخشی به مردم به‌خصوص نسل نوجوان و رعایت موارد ایمنی همت کرد تا با فرهنگ‌سازی از به وجود آمدن صدمات جدی جلوگیری کرد چراکه شنا کردن در آب‌های روان همچون رودخانه زاینده رود بیشترین خطر را به همراه دارد.

کد خبر 351055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.