اجرای "کانگِرَجولیشِنز" در گالری متن

پرفورمنس "کانگِرَجولیشِنز" با اجرای "پارسا کامه خوش" در گالری متن برگزار می‌شود. "کامه خوش" خود را صرفاٌ دری می‌داند که از طریق او ایده به محدودۀ قابل درک وجود در شکلی خاص وارد می‌شود.

به گزارش ایمنا، پرفورمنس یا هنر اجرامحور، هنری است که در آن عناصر تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی با یکدیگر ترکیب می شوند. این هنر می تواند در جایی اجرا شود و می تواند هر موقعیتی را که دارای چهار عنصر پایه‌ای زمان، مکان، بدن اجراکننده یا حضور رسانه‌ای آن و رابطه میان اجراکننده و بیننده است، شامل شود.

در پرفورمنس "کانگِرَجولیشِنز" واژه "Congratulations" به معنای "تبریک و تهنیت گفتن" است که بنا به خواسته "پارسا کامه خوش" در پوستر به فارسی ترجمه نشده و تنها لفظ "کانگِرَجولیشِنز" ارایه شده  چرا که آن را پروژه ای می داند که ادامه خواهد داشت...

پارسا کامه خوش، متولد ۱۳۶۴ در تهران است و در شهر هلسینکی در فنلاند سکونت دارد. تمام آنچه وی سعی دارد به انجام برساند تجربۀ در جهان بودن و حاضر بودن با تمام حواس و رها کردن خود برای تحت تأثیر قرار گرفتن و شگفت زده شدن از چیزهایی است که زندگی سر راه او می گذارد. وی همواره در حال درونی کردن و شخصی کردن این داده ها و بازتاب آنها در قالبِ "آوردن چیز ها" است. این روند طبیعی در درجه اول، راهی برای سپاسگذاری از بودن در جهان و سپس واسطه ای میان دریافت های وی و مخاطب است. حاصل این فرایند معمولاً یا همچون آینه ای زوایای کمتر مجالِ بروز یافتۀ شخصیت وی را منعکس کرده و یا همچون مشقی است که با ممارست در آن به ستیزه با  کشمکش های درونی خود می پردازد.

علاقه‌مندان برای بازدید از پرفورمنس "کانگِرَجولیشِنز" با اجرای "پارسا کامه خوش" می‌توانند جمعه ۲۶ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ به گالری متن، واقع در خیابان، آبشار اول، بعد از بن بست آرش پلاک ۲۵ مراجعه کنند.

کد خبر 351037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.