۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲
روایتی از روزمرگی‌ها

یک‌روز برای روزمرگی‌ها هم دلتنگ می‌شویم، همان‌روزی که پشت پنجره می‌نشینیم و برگ‌هایی که از درخت می‌افتند را می‌شماریم و این فرصتی است که یادمان باشد می‌توانیم لحظه‌ها را هرچند تکراری، خسته کننده و پر از شادی و غم، اما همه را ثبت کنیم. زندگی پر از روایت‌های ساده و دلنشین است که روزی دلتنگشان می‌شویم.

نمایشگاه "به سادگی یک روایت ممکن" ویدیو آرت و چیدمان عکس نوشته های هنرمندانی است که زندگی روزمره خود را به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده اند و آن را در عصر پنج‌شنبه _۲۵ مردادماه_ در موزه هنرهای معاصر اصفهان به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه با چیدمان خاص خود می تواند مخاطبان خود را با متن ها و تصاویر این هنرمندان درگیر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول معرک نژاد در نشست تخصصی "نمایشگاه به سادگی یک روایت ممکن" با تشکر از ساختار شهرداری اصفهان که هنرهای مدرن را پذیرفته است، اظهار کرد: نمایشگاه "به سادگی یک روایت ممکن" از این رو نام گرفته است که سادگی علاوه بر معانی که دارد خوش باوری نیز معنا می شود، روایت ممکن هم نشانگر این است که هر لحظه از روز احوال آدمی متغیر است.

کریتور نمایشگاه "به سادگی یک روایت ممکن" با اشاره به شکل گیری نمایشگاه گفت: در آذر ماه ۱۳۹۵ یک فراخوان از سوی خانه خورشید ارایه شد و قرار بر این بود در این جلسه اطلاعات هنری مبادله شود. دو جلسه اول خیلی شلوغ بود، اما از جلسه بعد که قرار بر گفت‌وگو شد فقط هشت نفر باقی ماندند و آثاری که در نمایشگاه می‌بینید حاصل تلاش همین هشت نفر است.

معرک نژاد ادامه داد: آذر ۹۶ قرار گذاشتیم هر روز سه تصویر بگیریم و روز مرگی خود را ثبت کنیم و هر آنچه در آن لحظه در ذهن داریم بنویسم حتی خط خوردگی ها را حذف نکردیم کهدر مدت چهار هفته ۸۴ عکس نوشته تهیه شد، اما نحوه ارایه را به عهده خود هنرمندان گذاشتیم.

نمایشگاه "به سادگی یک روایت ممکن" تا۳۰ مردادماه در موزه هنرهای معاصر اصفهان صبح‌ها ساعت ۹ تا ۱۳ و بعد از ظهرها ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 351028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.