تشکیل خانه تشکل‌ها در اصفهان کلید خورد

استاندار اصفهان با بیان اینکه در سال جاری به عنوان کاری شاخص و نو در استان خانه تشکل‌ها را طراحی کرده‌ایم، گفت: این امر برای هماهنگی کلی بین تشکل‌ها و قوی تر کردن احزاب در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش گرامیداشت روز ملی تشکل‌ها که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک روز ملی تشکل‌ها و سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور با بیان اینکه افتخار اصفهان ۸۰۰ خیریه ثبت شده با فعالیت‌ای فراگیر است، اظهار کرد: همواره برای رفع مشکلات اجتماعی از خیری‌ها کمک گرفتهایم و از اعتبار اجتماعی این نهادها استفاده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه اصفهان مرکز فرهیختگان و دانشمندان است، ادامه داد: در هر زمینه‌ای که تشکل داشته باشیم با مجموع افراد متخصص رو به رو هستیم و این امر سرمایه بزرگی برای رشد و توسعه جامعه در همه بخشهای علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تشکل ها باید انرژی‌ موجود در جامعه را در جهت انجام اموری مثبت بکار گیرند، تصریح کرد: استانداری اصفهان از تشکل ها حمایت می کند و محدودیتی در این زمینه ندارد. در سال جاری به عنوان کاری شاخص و نو در استان خانه تشکل‌ها مطرح شد، تشکیل آن برای هماهنگی کلی بین تشکل‌ها و قوی‌تر کردن احزاب در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 350989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.