تفکرات نمازی و قلعه نویی، حکم به بازی زیبا می دهد

دروازبان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم فوتبال ذوب آهن همیشه ثبات خود را حفظ کرده، ریتم خاصی دارد و بازیکنان سریعاً با این تیم وفق داده می شوند. در مجموع نفرات سپاهان قوی تر هستند اما شکل تیمی ذوب آهن خیلی جذاب تر است.

رسول زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط شهرآورد فوتبال اصفهان، گفت: این بازی همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده و هرسال دو تیم با فوتبالی زیبا نتیجه می گرفتند. سپاهان در این فصل، شرایط متفاوتی نسبت به فصل قبل دارد و بازیکنان با تجربه ای خریده است. اما ذوب آهن شاکله تیم خود را حفظ کرده و به غیر از محسن مسلمان که بازیکن بزرگی است، بقیه خریدهای این باشگاه در نقل و انتقالات، بازیکنانی جوان بوده اند.

 وی ادامه داد: تفکرات نمازی و قلعه نویی، حکم به بازی زیبا می دهد. ذوب آهن همیشه تیمی است که فوتبالی بسیار خوب بازی می کند و هر بازیکنی که وارد این تیم می شود، در چارچوب باشگاه ذوب آهن قرار می گیرد. این تیم همیشه ثبات خود را حفظ کرده و ریتم خاصی دارد و بازیکنان سریعاً با این تیم وفق داده می شوند. به نظر من، نفرات سپاهان قوی تر هستند اما شکل تیمی ذوب آهن خیلی جذاب تر است.

دروازبان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن، در مورد ارتباط خود با بازیکنان سپاهان، خاطرنشان کرد: با محمود کریمی، محرم نویدکیا و فرهاد بهادرانی دوستی زیادی دارم و هر چند وقت یک بار همدیگر را می بینیم. آن زمان که بازی می کردیم در زمین رقیب و بیرون از زمین رفیق بودیم که این رفاقت تا کنون ادامه دارد.

مربی کنونی دروازه بان های تیم گل گهر سیرجان، در مورد شرایط این تیم اظهار کرد: امسال ۸۰ درصد تیم را حفظ کردیم. مردم سیرجان، بسیار علاقه مند به فوتبال هستند و امیدوارم که در این فصل، نتایج خوبی بگیریم. در دیدار قبل، علیرغم شرایط جوی بسیار بد، یک فوتبال بسیار خوب ارائه دادیم و در این هفته هم یک بازی حساس با مس کرمان داریم.

کد خبر 350967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.