تیران وکرون نیازمند ارتقای امکانات انتظامی است

تیران-فرماندار شهرستان تیران وکرون گفت: ارتقای تجهیزات و امکانات انتظامی شهرستان تیران وکرون برای خدمات رسانی به مردم و مسافران لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در نشست با فرمانده انتظامی استان اصفهان به وضعیت امنیتی و انتظامی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۱ درصد از ترددهای جاده های استان اصفهان در محورهای مواصلاتی این منطقه ثبت شده به همین خاطر جاده های تیران جز مناطق پرتردد است.

فرماندار شهرستان تیران وکرون با بیان اینکه تامین امنیت گردشگران و همچنین دستگیری مجرمان در حال تردد از این جاده ها ضروری است، تصریح کرد: ارتقای تجهیزات و امکانات انتظامی شهرستان تیران وکرون برای خدمات رسانی به مردم و مسافران لازم است.

وی ادامه داد: راه اندازی پاسگاه جاده ای در مسیر داران به تیران در تامین امنیت استان و جلوگیری از وجود مجرمان به اصفهان جلوگیری می کند و اکنون نیز با تلاش ماموران انتظامی کشفیات زیادی در این منطقه انجام شده است.

حججی احداث کلانتری در شهر رضوانشهر را مورد نیاز عنوان کرد و تصریح کرد: راه اندازی این واحد انتظامی در سرعت ماموریت ها و ارایه خدمات انتظامی به این شهر و روستاهای اطراف آن و بخش رضوانیه موثر است.

وی با اشاره به انجام ماموریت های ترافیکی در جاده های این شهرستان گفت: کاهش تصادفات نیازمند افزایش نظارت های پلیس و گشت های ترافیکی است و در حال حاضر نیروهای راهداری نیز برای کاهش تصادفات همکاری دارند.

کد خبر 350946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.