هنگام رانندگی فاصله طولی خودروها را رعایت کنید

یکی از توصیه‌های مهم پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان، رعایت فاصله ایمن بین خودروها است، در این صورت چنانچه خودرو جلویی به ناگهان ترمز بگیرد یا به سمتی منحرف شود، راننده زمان کافی دارد تا واکنش نشان دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰–  ورود به خیابان کمال اسماعیل با توجه به ترافیک سنگین به سختی امکان‌پذیر است، از سمت میدان انقلاب ورودی خیابان مطهری نیز مشابه این وضعیت را دارد.

بر اساس این گزارش، در این لحظات خیابان توحید ترافیک سنگینی دارد و حجم رفت و آمد خودروها در هر دو مسیر رفت و برگشت این خیابان به خصوص چهارراه پلیس زیاد است.

ترافیک در خیابان‌های آمادگاه و شمس آبادی به دلیل پارک دوبل خودروها سرسام‌آور است، ابتدا و انتهای پل فردوسی در هر دو مسیر رفت و برگشت آشفتگی خاصی در تردد خودروها مشاهده می‌شود.

با توجه به ترافیک سنگین خیابان فردوسی از سمت ورودی چهارراه فلسطین، بهتر است شهروندان این مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب نکنند.

از سمت پل فردوسی به سمت میدان خواجو به دلیل انجام اقدامات عمرانی مسدود است، مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره) مشکلی در رفت و امد خودروها دیده نمی‌شود.

در این دقایق مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی ترافیک سنگینی دارد، اما بزرگراه شهید ردانی پور خلوت و رفت وآمد خودروها به آرامی در حال انجام است.

یکی از توصیه‌های مهم پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان، رعایت فاصله ایمن بین خودروها است، در این صورت چنانچه خودرو جلویی به ناگهان ترمز بگیرد یا به سمتی منحرف شود، راننده  زمان کافی دارد تا واکنش نشان دهد.

مسیر غرب به شرق بلوار آیینه‌خانه به سمت جنوب پل فردوسی حجم تردد خودروها زیاد است، از پل مطهری تا خیابان صائب  نیز رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 350941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
    0 0
    همیشه پارک دوبل خودروها و توقف در ایستگاههای اتوبوس عامل ترافیک است. چرا با این معضل برخورد جدی نمی شود؟ امروز پنج شنبه صبح از خیابان شریف واقفی و فلسطین عبور کردم. شاید در مسیر از نورباران تا فلکه فلسطین اولا یک ایستگاه اتوبوس خالی نبود و توسط خودروهای پارک شده اشغال شده بود. ثانیا شاید بیش از 40 مورد پارک دوبل در این مسیر مشاهده کردم. اما از پلیس راهنمایی و رانندگی چه موتورسوار و چه بنز سوار و چه پیاده خبری نبود. چرا افسران محترم راهنمایی برخی خیابانها را به امید خدا رها کرده اند؟