جوادخیابانی در بیمارستان بستری شد

گزارشگر سرشناس فوتبال ایران به دلیل آسیبی که برایش پیش آمده راهی بیمارستان شد و فعلا نمی تواند در اجرای برنامه ها حضور داشته باشد.

به گزارش ایمنا، متاسفانه جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال تلویزیون به دلیل آسیب دیدگی برای مداوا به بیمارستان رفت. او شب گذشته - ۲۳ مردادماه - به دلیل زمین خوردن دچار آسیب دیدگی و مشکل می شود و به همین دلیل برای مداوا به بیمارستان می رود. آنطور که خود او گفته باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و این به آن معنا است که نمی تواند چند برنامه را اجرا کند.

خیابانی در خصوص حادثه شب گذشته گفت: شب گذشته بدجور بر زمین افتادم و دیگر نتوانستم برخیزم و متاسفانه از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش نیستم.

 جواد خیابانی با اشاره به این که قرار بود دیدار سوپر کاپ اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را گزارش کند ادامه داد: این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم. باید به بیمارستان بروم تا جراحی شوم و تحت مداوا قرار بگیرم.

گزارشگر قدیمی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: برای همه همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت دارم. دلم می خواهد سازمان(صدا و سیما) بهترین برنامه ها را داشته باشد، اما عمل جراحی سختی دارم و شاید در حین عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و مرا ببخشند که سال ها آزارشان دادم. ببخشند که نتوانستم کمکشان کنم.

منبع: ورزش۳

کد خبر 350921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.