لک: مقابل سَن‌ایچ ساوه سخت ترین بازی لیگ را داریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تیم سن‌ایچ ساوه بازیکنان با کیفیتی دارد، شرایط مدیریتی این تیم بسیار مطلوب است و روند بسیار خوبی را طی می کند، به همین دلیل این بازی نسبت به پنج دیدار گذشته، برای ما سخت تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی پسند که در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتسال با ۱۳ امتیاز در رده نخست لیگ برتر قرار دارد، در هفته ششم سخت ترین رقیب خود تا به اینجای فصل را در پیش رو خواهد داشت. شاگردان رضا لک از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه - ۲۵ مردادماه - در سالن پیروزی میزبان سَن ایچ ساوه هستند که از ۵ بازی قبلی خود، ۸ امتیاز گسب کرده و در رده پنجم جدول قرار دارد.

رضا لک، در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص این مسابقه گفت: شرایط تیم کاملا خوب است، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای بازی آماده هستیم. تمرکز زیادی روی سبک بازی تیم سن ایچ انجام دادیم، چراکه سخت ترین بازی ما تا به اینجا در لیگ است و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بدست آوریم.

سرمربی گیتی پسند، در ادامه تاکید کرد: مصدوم و محروم خاصی برای بازی نداریم اما مهدی جاوید، هنوز نمی تواند که برای تیم اصفهانی به میدان برود. جاوید به تمرینات ما بازگشته اما برای به میدان رفتن منتظر صدور کارت مجوز بازی‌ برای او هستیم.

وی در مورد وضعیت تیم ساوه ای خاطر نشان کرد: سن ایچ، تمرینات پیش فصل خود را خیلی به موقع شروع کرد و بازیکنان خوبی را جذب کرده است. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و اگر تاکتیک هایی که روی آن ها تمرین کردیم را کار کنیم، می توانیم این تیم را شکست دهیم.

لک افزود: حریف ما در بازی پیش رو بازیکنان با کیفیتی دارد، شرایط مدیریتی این تیم بسیار مطلوب است و روند بسیار خوبی را طی می کند و به همین دلیل این بازی نسبت به پنج بازی گذشته، برای ما سخت تر از خواهد بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پیروزی هفته گذشته تیمش مقابل مقاومت قرچک را روحیه بخش دانست و تصریح کرد: بازی با قرچک به اندازه سال های قبل حاشیه نداشت، مهم ترین بازی فصل برای قرچکی ها، همیشه بازی با گیتی پسند است اما نسبت به گذشته، اتفاقات حاشیه ای برای ما کمتر از نصف بود

وی اضافه کرد: بازیکنان ما با تجربه ای که داشتند درگیر حاشیه نشدند، به همین دلیل توانستیم که پس از چند سال تیم قرچک را در زمینش شکست دهیم و این اتفاق روحیه بسیارخوبی را به تیم ما تزریق کرد.

کد خبر 350911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.