رسانه در رسیدگی به مطالبات مردم نقش اساسی دارد

استاندار اصفهان گفت: رسانه در خنثی کردن کارزار و جنگ نظامی، آگاه سازی مردم، مصون سازی جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم نقش اساسی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان که چهارشنبه_۲۴ مردادماه_ در این مرکز برگزارشد، با بیان اینکه از روز نخست حضورش در استان اصفهان از همکاری‌های بسیار ارزشمند، مدبرانه و به حق مسعود احمدی افزادی بهره مند شده است، اظهار کرد: احمدی افزادی علاوه بر مسئولیتی که در استان داشت، از تحلیل‌ها و افکار او به عنوان یک رسانه ملی، اصلی و مرجع، در کمیسیون‌های مختلف استانداری از جمله کمیسیون شورای تأمین استفاده کردیم.

استاندار اصفهان گفت: از رفتن احمدی از استان اصفهان خوشنود نیستم و به او گفتم که تا می‌توانی برای رفتن از اصفهان مقاومت کن و وی به دلیل مشکلات شخصی و اینکه نمی‌توانست در اصفهان بماند مجبور به رفتن بود، اما از اینکه عبدالحسینی که از مسئولان و مدیران بزرگی است و زحمات مدیریت او در دوران خدمتش در استان‌های مختلف بر زبان مدیران جاری است، خوشحال هستم و همه مدیران تضمین کردند که اگر فعالیت عبدالحسینی ۱۰ برابر فعالیت و زحمات احمدی نباشد باید از او متوقع باشیم و امیدواریم وی بتواند در جهت خواسته‌های مردم و نیاز آنها قدم بردارد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان استانی فرهیخته، فرهنگی، متدین، انقلابی، صنعتی، گردشگری، اقتصادی و در بسیاری زمینه‌ها نمونه است و انسان‌های فرزانه و فرهیخته‌ای را در تمامی زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و سایر زمینه‌ها در خود پرورانده است.

مهرعلیزاده با بیان اینکه سلب اعتماد از نظام جزو اهداف دشمن است و از ابزارهایی است که می‌تواند بسیار مؤثر بوده و کشور را برهم زند، ادامه داد: این استان از نمونه‌های بارز در کشور است و باید در راستای رفع مشکلات و در جهت حل مشکلات مردم و نارضایتی آنها و بارور کردن فعالیت‌ها به ویژه در زمانی که در شرایط کارزار جدی اقتصادی هستیم و ازسوی دشمن به ما تحمیل شده است، گام برداشت و این مهم را جزو اهدافمان قرار دهیم.

وی نقش رسانه در خنثی کردن توطئه اخیر دشمن با عنوان زنگ اقتصادی را بسیار اساسی دانست و ادامه داد: رسانه در خنثی کردن کارزار و جنگ نظامی و هم‌چنین آگاه سازی مردم، مصون سازی جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم نقش اساسی دارد.

استاندار اصفهان گفت: از مردم استان در همه اقشار، شهرها، روستاها، کشاورزان، باغداران، صنعتگران که با رفتار خود و با مناعت طبع در مقابل مشکلات و کم آبی ایستادگی و مقاومت کردند، تشکر می کنم. باغداران در شرایط سخت کم‌آبی قرار داشتند که با تمهیدات اندیشیده شده، آب حداقلی را در قسمت غرب استان روان کردیم و دو روز است این آب به خمینی شهر که نقطه انتهایی است رسیده است و باغداران باغات خود را سیراب کردند.

کد خبر 350909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.