دربی اصفهان زیباترین دربی ایران است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اینکه دو تیم فقط به فکر فوتبال بازی کردن هستند دیدار سپاهان و ذوب آهن زیباترین دربی ایران می شود.

احمد جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد شهرآورد اصفهان، گفت: جدای از جذابیت دربی، هر دو تیم در این فصل کیفیت خوبی داشتند و می توانستند امتیازات بیشتری کسب کنند، به نظر من دربی این فصل اصفهان می تواند یک بازی جذاب و دیدنی باشد.

وی افزود: دربی اصفهان حساسیت های خود را دارد، اما با توجه به اینکه دو تیم فقط به فکر فوتبال بازی کردن هستند دیدار سپاهان و ذوب آهن زیباترین دربی ایران می شود. ضمن اینکه قلعه نویی به خوبی با ساختار سپاهان آشنایی دارد و به راحتی می تواند تفکرات خود را در این تیم پیاده کند. 

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان در مورد جذاب ترین شهرآوردی که خودش در آن بازی کرده است، اظهار کرد: در سال ۹۱ یا ۹۲، با مربیگری کرانچار، بازی با نتیجه چهار بر ۳ به پایان رسید که یک بازی پرگل و جذاب بود، ما پس از این که ۳ بر ۱ پیش افتادیم، بازی سه بر سه مساوی شد اما با گل دقایق پایانی محرم نویدکیا از روی نقطه پنالتی توانستیم ۱۰ نفره، حریف را ۴ بر سه شکست دهیم.

جمشیدیان ادامه داد: حُسن دربی اصفهان این است که آرام تر از سایر شهرآوردها است، هواداران با احترام و به خوبی برخورد می کنند و مشکلاتی را برای سایرین، رقم نمی زنند. فکر می کنم که این مثبت ترین نکته دربی اصفهان است.

وی در خصوص رابطه خود با بازیکنان ذوب آهن، تصریح کرد: با بازیکنان قدیمی و هم دوره ای خودم در ذوب آهن، در ارتباط هستم اما بهترین دوستی که در تیم ذوب آهن داشت، مرتضی تبریزی بود که به استقلال پیوست و امیدوارم در این تیم نیز موفق باشد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط سپاهان در این فصل، خاطرنشان کرد: در این چند فصلی که از سپاهان دور بوده ام، همیشه مثل یک هوادار این تیم را دنبال می کنم. سپاهان در این فصل، تیم خوبی را شکل داده است و ترکیب جوانان و بازیکنان با تجربه در این تیم می تواند برای آن ها عامل موفقیت باشد. برای مثال مهرداد محمدی که در دو فصل اخیر، انتظارات را برآورده نکرد اما در این فصل، توانسته کیفیت خوبی ارائه داد.

جمشیدیان تاکید کرد: فکر می کنم که دو تیم اصفهانی، به همراه دو تیم تهرانی، مربع قهرمانی لیگ هستند، لیگ امسال، جذاب تر و پویا تر از سال های اخیر خواهد بود و مدعیان برای رسیدن به قهرمانی باید بیشتر از دیگر فصول تلاش کنند.

کد خبر 350903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.