باید از استودیو خارج شده و به سمت مردم حرکت می‌کردیم

مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: حرکت بر مبنای افزایش بهره‌وری در شرایط سخت کشور، توسعه زیرساخت‌ها، حمایت سازمان و حرکت به سمت شبکه محوری و مخاطب‌گرایی، چهار محوری بود که مبنای کار صداوسیمای مرکز اصفهان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان که امروز(چهارشنبه) در صداوسیمای مرکز اصفهان برگزار شد، مسعود احمدی افزادی با بیان اینکه اصفهان فرصتی برای کشور، رسانه ملی، رشد، معنویت و جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: مرکز صداوسیمای اصفهان در بطن اصفهان تاریخی است و بزرگان، اندیشمندان، فرهیختگان و بسیاری از کسانی که برای این مرز و بوم افتخار آفریده اند از ۲۳ هزار شهید تا شهدای مدافع حرم و بسیاری دیگر از اصفهان برخاسته‌اند.

مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه مرکز اصفهان برای هدایت و رسیدن به رشدی در شأن استان بزرگ خود باید به استان اقتدا کنند، افزود: برای اینکه توفیق را با خود رفیق کنیم باید به این استان نگاه ویژه ای داشت. از زمان معارفه‌ام تا الان ۱۳۰۴ روز می گذرد و مرکز اصفهان در موفقیت هایی که بدست آورده به استان خود اقتدا کرده و هرکجا که جا پای بزرگان گذاشته، به موفقیت رسیده است.

وی با بیان اینکه چهار محور را مبنای کار خود در استان تعریف کرده ایم،  تصریح کرد: حرکت بر مبنای افزایش بهره وری در راستای کارآمدی در شرایط سخت کشور، توسعه زیرساخت ها، حمایت سازمان و حرکت به سمت شبکه محوری و مخاطب گرایی، چهار محور مورد نظر بود. ما باید از دیوارهای سخت استودیو خارج می شدیم و به سمت مردم می رفتیم.

احمدی افزادی گفت: مراسم های زیادی را در اصفهان به تصویر کشیدیم، مراسم شهید حججی در نجف آباد اصفهان، مراسم های روز قدس، ۲۲ بهمن، شهدای غواص تا برنامه های امیدمحور و نشاط محور را در اصفهان برگزار کردیم. هم‌چنین برنامه ای که در گلزار شهدا در زمان تحویل نوروز ۹۷ برگزار کردیم برنامه ای بود که به عنوان بهترین برنامه نوروز انتخاب شد.

مدیرکل  سابق صدا و سیمای مرکز اصفهان خاطر نشان کرد: پرداختن به مشکلات اجتماعی و مطالبات به حق کشاورزان زحمتکش و همه اقشار جامعه را سر لوحه کار خود قرار دادیم. کشاورزان زحمتکش در فتنه دی‌ماه سال گذشته با همه تنگناها و مشکلاتی که داشتند خود را از صف آشوب‌گران جدا کردند که این موضوع نماد انقلابی بودن مردم است.

احمدی افزادی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مراسم پرشکوه پیرغلامان گفت: این مراسم بسیار با شکوه و در خور در میدان تاریخی امام(ره) برگزار شد که برکت آن سال ها برای رسانه ملی و مردم اصفهان قابل مشاهده است.

وی گفت: در حوزه فضای مجازی کارهای زیادی انجام دادیم و توانستیم از توان رسانه های غیرخودی کوچ کرده و به پیام رسان داخلی برسیم و در شبکه اصفهان ۳۰۰ هزار مخاطب فعال جذب کرده ایم. به محوریت تقویت امید و نشاط اسلامی با توجه به معنویات توجه کردیم و مقوله بهجت را پیش گرفتیم که معتقدم امروزه باید به بهجت و بهجت افزایی برسیم چرا که بهجت مقوله ای است که در محرم و صفر و همچنین سایر ماه‌ها باید به آن پرداخت.

احمدی افزادی خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات ممکن نمی‌شد مگر با تلاش افراد متخصص و کارآمد در مرکز اصفهان که از توانایی و تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند. شبکه اصفهان قادر است در سطح ملی و فراملی تأمین محتوا کند و آمادگی برنامه سازی بین المللی را دارد.

مدیرکل  سابق صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: ما نیز مانند سایر نقاط کشور چهار انتخابات بزرگ و فتنه های شیطان را پشت سر گذاشتیم، نگارش سه پروژه بزرگ به صورت سریال ۲۶ قسمتی روایت ناتمام که در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی بود به پایان رسیده و وارد مرحله پیش تولید شده است، سریال شهید بهشتی و مستندبزرگ ۴۰ قسمتی چهلستون نیز که در نوع خود بی نظیر است را کلید زده ایم.

وی با تشکر از قوه قضاییه و سازمان زندان های استان اصفهان گفت: چهارسال برنامه یک شهر یک ضیافت را در ماه مبارک رمضان برگزار کردیم و نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان به مردم کمک کردیم.

احمدی افزادی گفت: از همه همکاران در مرکز صداو سیمای اصفهان که در ۲۸۷ فرستنده، ایستگاه و حدود هزار نفر فعالانانه شب و روز کارکردند، تشکر می کنم و خدا را شاکرم که وقتی برای خوش گذرانی و بیکاری نداشتیم و از هفت صبح تا یک بامداد در کنار همکاران جنگیدیم تا بتوانیم حق مردم را ادا کنیم.

کد خبر 350898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.