توسعه سمن های تیران برای افزایش مشارکت اجتماعی است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: سیاست توسعه سمن های شهرستان تیران و کرون برای افزایش مشارکت اجتماعی در این منطقه اعمال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در همایش سازمان های مردم نهاد با اشاره به اهمیت فعالیت های اجتماعی و نقش آن در پیشرفت جامعه اظهار کرد: سیاست توسعه سمن های شهرستان تیران و کرون برای افزایش مشارکت اجتماعی در این منطقه اعمال شده و تعداد این نهادها نسبت به گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: سازمان های مردم نهاد زمینه مشارکت مردم در فعالیت های اجتماعی با موضوعات فرهنگی، ورزشی، جوانان، عام المنفعه، اجتماعی، محیط زیست و میراث فرهنگی را در شهرستان تیران و کرون فراهم کرده است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به جایگاه مشارکت اجتماعی، تصریح کرد: مشارکت در فعالیت های اجتماعی و کمک به رفع مشکلات جامعه نشان از عقلانیت و نگاه جامع افراد است که مسئولیت اجتماعی را به وظایف و اقدامات فردی خود افزوده اند.

وی ادامه داد: افرادی که فعالیت های اجتماعی و کمک به مردم انجام می دهند به طور حتم از جایگاه و اهمیت خاصی در دنیا و آخرت برخوردار خواهند بود و عمل آن ها رضایت پروردگار را به همراه دارد.

حججی با بیان اینکه بیش از یکصد تشکل مردمی شامل سازمان های مردم نهاد، هیئت های مذهبی، تشکل های ورزشی و کانون های فرهنگی هنری مساجد در تیران و کرون فعالیت می کنند، تصریح کرد: حمایت از طرح های این تشکل ها از دستگاه های اداری بر اساس بودجه و امکانات انجام می شود که البته بیشترین محل درآمد آن ها خیریه و از کمک های مردمی است.

وی اضافه کرد: دستگاه های اداری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در تحقق سیاست های نظام کشور و در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کنند و مطالبه گری برای تشکل های مردم نهاد را دلسوزی و خدمت به جامعه بدانند.

کد خبر 350887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.