موانع گاز رسانی به گلخانه‌های تیران و کرون برداشته شد

تیران- فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: موانع توسعه شبکه گاز رسانی به گلخانه های شهرستان تیران وکرون با مصوبه استانداری برداشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در جمع خبرنگاران به تشریح مصوبات سفر استاندار اصفهان و رفع مشکلات این شهرستان اشاره و اظهارکرد: گاز رسانی به بخش گلخانه‌ای این شهرستان به دلیل عبور از حریم آب منطقه‌ای استان با مشکل روبرو شده بود، در این راستا موضوع در شورای اداری مشترک استان و شهرستان مطرح و بر اساس مصوبه این شورا موانع توسعه شبکه گاز رسانی به گلخانه ها با توافق بین شرکت گاز و شرکت آب منطقه ای برداشته و عملیات گاز رسانی از سر گرفته شد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه اجرای این پروژه تا قبل از فصل زمستان از ورود به بسیاری از مشکلات جلوگیری می کند، اضافه کرد: در صورت عدم رفع این مشکل، فعالیت گلخانه‌های شهرستان تعطیل و منجر به بروز مشکلاتی برای سرمایه‌گذاران و بیکاری کارگران این واحدهای تولیدی می شد

وی به مشکلات پیش روی توسعه گردشگری در شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و گفت: اجرای دو پروژه مهم گردشگری شامل احداث پروژه‌های بازی‌های آبی در سد شهید منتظری روستای خمیران و طرح سرمایه‌گذاری حیات وحش و قلعه تاریخی قمیشلو در دستور کار قرار گرفته است.

حججی یادآورشد: محیط زیست استان اصفهان بر بازدید مردم این شهرستان از حیات وحش قمیشلو و قلعه تاریخی این منطقه موافقت کرد و مردم شهرستان با کسب اجازه و طی فرآیند قانونی مجاز به بازدید از این منطقه خواهند بود.

وی به حوزه راهداری شهرستان تیران و کرون نیز اشاره کرد و گفت: 11 درصد از ترددهای استان اصفهان در جاده های این منطقه انجام می شود در این راستا تسریع در احداث زیرگذرها و انجام مطالعات جدید برای پروژه های عمرانی در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه 20 اقدام عملیاتی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: سفر استاندار، نمایندگان مجلس و مدیران کل استان اصفهان به شهرستان تیران و کرون تسریع در پیگیری مطالبات مردم و خدمت رسانی را به همراه داشت.

حججی در خصوص آبرسانی به مردم و باغات شهرستان نیز گفت: امسال با کمترین مشکلات، آبرسانی به مردم و باغات انجام شد که این روند تا پایان تابستان ادامه دارد.

کد خبر 350885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.