فضای شهر به استقبال سالروز ورود آزادگان می‌رود

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از آذین‌بندی معابر شهری و تجلیل از آزادگان جنگ تحمیلی همزمان با سال‌روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خبر داد و گفت: طی دو روز از آزادگان شهر اصفهان در دو ویژه برنامه تجلیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، مرتضی رشیدی در این باره اظهارکرد: آذین‌بندی و برپایی ایستگاه صلواتی حد فاصل میدان آزادی تا گلستان شهدا - پنج شنبه ۲۵ مردادماه -انجام خواهد شد.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده در معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان و با مشارکت کانون مردم نهاد گنبدهای فیروزه‌ای، آزادگان سرافراز شهر اصفهان روز پنج شنبه توسط ۱۰ دستگاه اتوبوس از پادگان غدیر حرکت نمادین خود را آغاز کرده و در مسیر عبوری خود تا گلستان شهدا مورد استقبال عموم شهروندان قرار خواهند گرفت.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: تلاش شده است تا فضای شهری در این مسیر عبوری متناسب با سال‌های نخست بازگشت آزادگان آذین‌بندی و فضاسازی شده به طوری که خاطرات آن سال‌ها برای عموم شهروندان به خصوص آزادگان سرافراز شهرمان بازسازی شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: در ادامه این ویژه برنامه مراسمی با حضور آزادگان، عموم شهروندان و مسئولان شهری بر سر مزار شهیدان در گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

رشیدی به اجرای ویژه برنامه دوم در روز جمعه ۲۶ مردادماه نیز اشاره کرد و گفت: در ویژه برنامه دوم که روز جمعه از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در زمین روباز پارک آبشار برگزار خواهد شد، طی برنامه‌ای که شامل آیتم‌های شاد و متنوعی خواهد بود با حضور شهروندان و مدیران شهری از آزادگان شهر اصفهان تجلیل می‌شود.

کد خبر 350881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.