تماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در یک هفته

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۷۹۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۹۷۸ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۴ درصد، ۲۸۵ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۱۶۳ مورد نیز ترافیکی شامل سه درصد از مجموع کل پیام‌ها است.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۹۸۴ مورد مشاوره از جمله اطلاعاتی در مورد اماکن تفریحی و شماره تماس شهرداری‌های مناطق ۱۵ گانه همچنین کلیاتی از بسته تشویقی ساخت و ساز به شهروندان ارایه کردند.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۸۷۹ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز، قطعی روشنایی فضاهای سبز و مزاحمت سگ‌های ولگرد به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۷۴۰ تماس با شهروندان برقرار شده است.

طی این هفته اهالی منطقه هشت در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با ۵۰۸ تماس بیشترین پیام ثبت شده و منطقه دو با ۸۲ تماس کمترین پیام را در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان داشتند.

در هفته گذشته ۸۷ درصد شهروندان از عملکرد اداره ۱۳۷ اعلام رضایت کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 350873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.