۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
رونمایی از کتاب "نجات بینایی"

آیین رونمایی از کتاب "نجات بینایی" نوشته "اندرو لام" در خانه صفوی برگزار می‌شود. این کتاب روایتی الهام بخش از جدال با تاریکی و نجات بینایی است که توسط احمدرضا خلیلیان به فارسی ترجمه شده است.

به گزارش ایمنا، کتاب "نجات بینایی" مجموعه‌ای بی نظیر از داستان‌های حیرت آور و الهام بخش پزشکانی است که با نوآوری‌هایشان بینایی میلیون‌ها انسان را نجات دادند.

نویسنده در این کتاب از پیچیدگی‌های بینایی انسان پرده برمی‌دارد و از بزرگانی سخن به میان می‌آورد که برای حفاظت از آن جنگیده‌اند. در این میان نویسنده خوانندگانش را با چالش‌های زندگی حرفه‌ایش به عنوان یک چراغ چشم همراه می‌کند.

مترجم کتاب "نجات بینایی" احمدرضا خلیلیان نیز در باره این کتاب آورده است که "برای نخستین‌بار در ایران کتابی را ترجمه کرده‌ام که به تاریخ علم چشم پزشکی در قالب یک رمان تاریخی می‌پردازد. کتاب نجات بینایی، رمانی تاریخی است که روایت‌گر داستان قهرمانانی است که با عشقِ کمک به همنوع، امکان دیدن و بهتر دیدن را به میلیون‌ها انسان در سراسر گیتی هدیه کردند."

آیین رونمایی از کتاب "نجات بینایی" جمعه ٢٦ مردادماه ساعت ٢١ در خانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطروس و وحید، کوچه شماره ۳۱ برگزار می‌شود.

کد خبر 350835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.