ضرورت جانمایی پایانه‌های مسافربری در نقاط مناسب/ وضعیت خدمت رسانی به مسافران بهبود یابد 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: جانمایی مناسب پایانه‌های مسافربری ضروری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، علیرضا جعفری در نشست ادواری انجمن‌های صنفی پایانه‌های مسافربری شهرستان لنجان که با حضور فرماندار شهرستان، شهرداران زرین شهر و فولادشهر برگزار شد، اظهار کرد: کیفیت خدمات ارائه شده در پایانه‌های مسافری در شهرستان لنجان به عنوان یکی ازمطالبات مردمی نیازمند ارتقا است.

وی با بیان اینکه جانمایی نامناسب پایانه‌های مسافربری در برخی از نقاط هزینه‌های زیادی را به مردم و دولت تحمیل می‌کند، افزود: برای جلوگیری از مشکلات احتمالی باید به مسائلی همچون نیازسنجی‌های بازار، انتخاب موقعیت‌های جغرافیایی مناسب و... برای احداث پایانه‌های مسافربری توجه کرد.

جعفری ضمن تشکر از خدمات ارائه شده به مردم در این شهرستان بر بهبود ساختار انتظامی، بهداشتی و تکریم ارباب رجوع در پایانه‌های مسافربری تاکید کرد و گفت:‌ قطعا مردم شایسته دریافت خدمات خوب هستند و از شرکت‌ها و شهرداری‌ها انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات عاجل انجام دهند.

وی با اشاره به وضعیت ترمینال زرین شهر افزود: پایانه مسافربری موجود تا زمان بهره‌برداری پایانه جدید نیازمند اصلاحاتی در حوزه انتظامی، نظافت و بهداشت و تکریم ارباب رجوع است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری با اشاره به وجود وضعیت مشابه در پایانه مسافربری فولادشهر خواستار توجه ویژه به مسائل مطرح شده شد.

جعفری برای ارائه مشاوره‌های تخصصی در این سازمان برای ساخت پایانه‌های مسافربری اعلام آمادگی کرد و افزود: دریافت مشاوره و تحقیقات لازم از تبعات و مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

وی از همکاری صمیمانه و تلاش‌های بی شائبه مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار و شهردار زرین شهر و فولادشهر برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم تشکر کرد.

فرماندار شهرستان لنجان نیز در این جلسه با تایید سخنان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری گفت: وضعیت پایانه‌های مسافربری در شهرستان لنجان باید ساماندهی شود.

مهدی صفرخانلو با بیان اینکه برای ساخت و تکمیل پایانه‌های مسافربری این دو شهرستان به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم، افزود: شهرداری‌های زرین شهر و فولادشهر موظف هستند تا زمان بهره برداری از پایانه‌های جدید کیفیت ارائه خدمات به مردم را در این اماکن ارتقا دهند.

وی در پایان از برگزاری جلساتی با کانون‌ها و انجمن‌های حمل و نقل مسافر، شهرداری‌ها و سایر مراجع این شهرستان برای تصمیم گیری درباره بهبود وضعیت خدمت رسانی به مردم در پایانه‌های حمل و نقل مسافر خبر داد.

کد خبر 350834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.