توزیع ۱۳۳۰ تن مرغ منجمد در سطح استان

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان با اشاره به لزوم تنظیم بازار مرغ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۳۳۰ تن مرغ منجمد به منظور کنترل بازار توزیع شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان، علی اکبر نجفی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و بر اساس سیاست‌های تنظیم بازار کشور در مقاطعی که نرخ مرغ گرم در بازار با افزایش بی‌رویه مواجه شد این اداره اقدام به توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در سطح استان کرد و در این راستا تاکنون هزار و ۳۳۰ تن مرغ منجمد توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در چند هفته اخیر تاکنون نیز با توجه به افزایش نرخ مرغ گرم و در جهت اجرای سیاست‌های تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان این اداره کل اقدام به توزیع بالغ بر ۳۵۰ تن مرغ منجمد با نرخ هر کیلوگرم شش هزار و ۳۲۰ تومان (عمده فروشی) و برای مصرف کننده شش هزار و ۷۵۰ تومان کرده است که این روند تا ایجاد تعادل در بازار ادامه دار خواهد بود.

نجفی خطاب به فروشگاه‌های بزرگ اعلام کرد: کلیه عوامل توزیع (فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثر، رفاه، شرکت‌های تعاونی کارگری و کارمندی، فروشگاه‌های مرغ و... و.) سطح استان می‌توانند جهت دریافت حواله به این اداره کل مراجعه یا با شماره تلفن ۳۶۲۱۴۴۷۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 350829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.