تسریع در بهره‌برداری از مرکز جامع کاهش آسیب اصفهان

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به لزوم توجه به بهره برداری از مرکز جامع کاهش آسیب شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: تسریع در بهره برداری از این مرکز در دستور کار ویژه شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برنامه‌های شورای شهر اصفهان تسهیلات مناسب برای ورود سمن‌ها در بین مردم را فراهم کرده است، اظهار کرد: برای این امر تسهیلاتی را ایجاد کردیم تا اعضای سمن‌ها برای فرهنگسازی در حوزه کاهش مصرف آب بتوانند در مترو و اتوبوس شهری حضور یافته و با مردم ارتباط چهره به چهره داشته باشند.

وی به برگزاری دوره‌های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: سعی داریم تخصص‌های مختلف را به زنان سرپرست خانوار آموزش دهیم و این کار را در فرهنگسرای همت در محله همت آباد کلید زده‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه توانمندسازی اقشار آسیب پذیر نیز در دستور کار شورای اسلامی شهر اصفهان قرار دارد، افزود: برای این امر جلساتی را با مدیران پنج منطقه شهرداری اصفهان برگزار کردیم و در این مناطق به صورت پایلوت طرح‌هایی را اجرا خواهیم کرد.

وی به لزوم توجه به بهره برداری از مرکز جامع کاهش آسیب شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: تسریع در بهره برداری از این مرکز در دستور کار ویژه شهرداری قرار گیرد.

محمدی به همکاری و فعالیت‌های خوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در راستای ایجاد تسهیلات برای اجرای برنامه‌های نشاط آور در شهر اشاره کرد و گفت: ایجاد تسهیلات در این زمینه حاکی از حساسیت مدیران شهری در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و باید شرایطی فراهم شود که بتوان تسهیلات بهتر و موثرتری  را دراین بخش در نظر گفت.

کد خبر 350692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.