املاک و مستغلات شهرداری ساماندهی می‌شود

طرح پیشنهادی "ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه" با ۱۱ رای موافق اعضای شورای شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح پیشنهادی "ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه" از سوی هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفها تدوین و پس از بررسی در کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری در صحن علنی شورای شهر اصفهان به بحث گذاشته شد.

نصیر ملت، رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری در صحن علنی شورای اصفهان در خصوص این طرح پیشنهادی اظهار کرد: املاک شهرداری شناسایی شده اما بعضاً در اختیار افرادی است که امکان بهره‌برداری درست را نداشته و ارزش افزوده ندارد.

وی تاکید کرد: ضروری است همه املاک و دارایی‌های شهرداری اصفهان در شهر اصفهان، دیگر شهرها و خاجر از کشور شناسایی و شناسنامه‌دار شود.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید ارزش تمام شده املاک شهرداری مشخص شود، گفت: همچنین باید نحوه واگذاری و تملک املاک شهرداری از گذشته تاکنون مشخص و همه این اطلاعات در بانک اطلاعاتی املاک ثت و به شبکه سراسری متصل شود.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه املاک و بانک اطلاعاتی املاک شهرداری می‌توان در خصوص تهاتر بدهی‌ها و همچنین درآمدهای غیر نقدی شهرداری برنامه‌ریزی بهتری را داشت.

در نهایت طرح پیشنهادی "ساماندهی املاک و مستغلات شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه" با اکثریت آرای اعضای شورای شهر اصفهان به تصویب رسید.

کد خبر 350687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.