سقوط مرد میانسال روی میلگردهای انتظار

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: فرد میانسالی بر روی میلگردهای انتظار ساختمان نیمه کاره سقوط و یکی از این میلگردها به ارتفاع دو متر در بدن وی فرو رفت.

محمد شریعتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شب گذشته ساعت ۲۰:۲۰ سقوط مردی میانسال از ساختمان کارگاهی نیمه کاره واقع در خیابان مشتاق، خیابان مهر به آتش نشانی اعلام شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ایستگاه شماره پنج تیم امداد و نجات کمتر از دو دقیقه به محل اعزام  شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه نا آگاهی فرد از محیط و تاریکی هوا از دلایل سقوط این مرد از طبقه اول به طبقه زیرین بود، ادامه داد: میلگردهای انتظار که برای زیرزمین تعبیه شده از سمت راست به میزان دو متر به بدن شخص فرو می‌رود و فرد از ناحیه کمر دچار آسیب جدی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه سختی کار این عملیات امداد و نجات بالا بود، اضافه کرد: عملیات برش میلگرد عاج دار از بدن مصدوم و خنک نگهداشتن این میله همزمان انجام می شد که این کار بسیار سختی است.

وی اضافه کرد: این مصدوم پس از عمل جراحی زنده ماند.

شریعتی با بیان اینکه در بررسی ‌های صورت گرفته مشخص شد که این کارگاه ساختمانی مدتی متوقف بوده است، افزود:  دلیل حضور فرد مصدوم  در ساختمان هنوز نامعلوم است.

کد خبر 350681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.