توسعه شهر در مسیر منطقی قرار گیرد

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همه برنامه‌های توسعه شهری در معاونت شهرسازی برنامه‌ریزی و سیاستگذاری و در دیگر بخش‌ها اجرایی می‌شود، گفت: امیدواریم پس از سال‌ها با استفاده از افراد متخصص و دانش محور، توسعه شهر در مسیر منطقی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی پیش از ظهر امروز در چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام جواد (ع) و تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین نیازهای کنونی شهرداری اصفهان توجه به تخصص گرایی است، اظهار کرد: توجه به این نکته در همه بخش‌های شهرداری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه پس از مدت‌ها بی ثباتی در بخش مدیریت معاونت شهرسازی و معماری هفته گذشته معاون معماری و شهرسازی شهرداری اصفهان انتخاب شد، افزود: انتظار داریم با انتخاب فردی که تخصص‌های لازم را دارد تغییر و تحولاتی را در حوزه ساخت و ساز اصفهان شاهد باشیم.

رییس کمیسیون عمران،  معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همه برنامه‌های توسعه شهری در معاونت شهرسازی برنامه‌ریزی و سیاستگذاری و در دیگر بخش‌ها اجرایی می‌شود، ادامه داد: امیدواریم پس از سال‌ها با استفاده از افراد متخصص و دانش محور برای توسعه شهر مسیر منطقی در پیش گرفته شود تا دیگر شاهد تحمیل پروژه‌های عمرانی با هزینه‌های سنگین اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به شهروندان نباشیم.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان در حال حاضر از وجود پروژه‌های عمرانی غیرکارشناسی شده رنج می‌برد، افزود: برخی از این پروژه‌ها در زمان ما به بهره‌برداری می‌رسد و به نام ما تمام می‌شود و از این رو ضروری است که بازنگری جدی در روند بهره برداری از این پروژه‌ها داشته باشیم.

طغیانی همچنین به لزوم انتخاب مشاور برای پروژه‌های عمرانی شهرداری اشاره کرد و گفت: در گذشته اعتقادی به انتخاب مشاور نداشته‌اند، ما باید به این امر توجه ویژه داشته و برای آن فرایندی تعریف کنیم.

کد خبر 350675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.