۸ طرح آموزشی و ورزشی در منطقه کاشان تکمیل شد

مسئول دفتر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شمال استان اصفهان گفت: هشت طرح آموزشی و ورزشی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تکمیل شده که در آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، وحید عظیمی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل مدرسه ۹ کلاسه فقیه، مدرسه های ۱۸ و شش کلاس مسکن مهر رحمانی و یزدانیان، مدرسه شش کلاس حضرت علی ابن ابی طالب (ع) و نمازخانه حضرت فاطمه الزهرا (س) در کاشان است.

وی افزود: همچنین دو باب مدرسه با نام‌های بهاران یک و حبیبی با مجموع ۱۲ کلاس در سفید شهر و سالن ورزشی اسماعیلیان در شهرستان آران و بیدگل نیز از دیگر طرح‌های تکمیل شده است.

مسئول دفتر نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس شمال استان اصفهان، تصریح کرد: برای ساخت این مدرسه ها ۱۴۰ میلیارد ریال اختصاص یافت که ۷۵ درصد از هزینه های ساخت و تجهیزشان از سوی خیران مدرسه ساز و سایر هزینه ها نیز از سوی دولت تامین شد.

وی اضافه کرد: شش طرح آموزشی و ورزشی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال نیز در آیینی با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز می شود.

عظیمی عنوان کرد: این طرح ها شامل مدرسه شش کلاس ارشادی، مجتمع آموزشی ورزشی عدالت مشتمل بر دبستان ۹ کلاسه، دبیرستان شش کلاس و سالن ورزشی در کاشان، مدرسه شش کلاس حلاجی، مدرسه شش کلاس کوزه گر و مدرسه ۱۲ کلاسه سجادی در شهرستان آران و بیدگل است.

وی یادآور شد: میزان اعتبارهای تملک دارایی ها در سال جاری برای شهرستان های کاشان و آران و بیدگل ۵۰ میلیارد ریال بود که تا کنون ۳۰ درصد از این اعتبارها تخصیص یافته است.
 

کد خبر 350662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.