سنگ اندازی‌ها را گزارش می‌کنیم

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مراکز فرهنگی شهرداری برای واگذاری بخش خصوصی گفت: بسیاری از مراکز بلا تکلیف هستند و باید با رصد فعالیت مراکزی که واگذار شده است، مراکز باقیمانده تعیین تکلیف و استرانژی شفافی در این زمینه تعریف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در چهل و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت شهادت امام جواد (ع) با بیان اینکه در شرایط فعلی ایجاد فضای امید و اعتماد در جامعه و رفتن به سمت رفتارهای زنبور صفتانه به جای رفتارهای نامطلوب مگس صفتانه امری ضروری است، اظهار کرد: مدیریت شهری باید نسبت به این امر توجه داشته باشد و مغلوب مانع‌تراشیها نشود.

وی با بیان اینکه در آستانه یکسالگی فعالیت تیم جدید مدیریت شهری هستیم  و مسئولان امر باید در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته، پیشرفتها و مشکلات گزارشی را ارایه دهند، تصریح کرد: در این زمینه باید یادآور شوم که ما در کنار ارایه گزارش عملکرد سنگ‌اندازیها و مانع تراشی‌ها را نیز به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد و توصیه میکنم افرادی که مانع تراشی می‌کنند به جای این اقدامات برای کمک به مردم با مدیریت شهری همراه شوند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: همه باید به مدیریت شهری برای خدمت رسانی به مردم کمک کنند تا با هم افزایی بتوانیم به اهداف دست یابیم و هر گونه عدم همکاری از سوی مسئولان در هر مسئولیتی با شهرداری منجر به از بین رفتن خدمات گذشتگان و آسیب جدی به شهروندان خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نباید برای توسعه شهر با مشکل مواجه شود، اضافه کرد: ما باید قدرت و توانمندی خود را با کارهایی که انجام می‌دهیم و ایجاد شرایط بهتر برای زندگی مردم نشان دهیم، اگر کسی می‌خواهد خودی نشان دهد باید بیشتر با کمک، حضور خود را نشان دهند نه با ورودهایی که زیان آور است.

لزوم تعیین تکلیف روند واگذاری مراکز فرهنگی شهرداری

نصر اصفهانی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف مراکز فرهنگی شهرداری برای واگذاری به بخش خصوصی اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که بسیاری از مراکز بلا تکلیف هستند و باید با رصد فعالیت مراکزی که واگذار شده است تعیین تکلیف و استرانژی شفافی در این زمینه تعریف شود.

وی همچنین با بیان اینکه دفاتر کارگزاری با هدف تسهیل در امور مردم و تردد کمتر مردم در شهرداری راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که گزارشات حکایت از طولانی تر شدن روند ارایه خدمات به مردم دارد و بعضاً برای یک استعلام ساده شهروندان باید 20 روز در نوبت بمانند و این امر نیازمند بازنگری است.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به انتقادات اعلام شده در خصوص تابلوهای پیشانی در شهر اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: ضروری است که متولی اصلی این تابلوها مشخص شود چرا که در حال حاضر از سویی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شهرداری‌های مناطق ورود می کنند که کار اشتباهی است و باید در این زمینه تعیین تکلیف لازم انجام شود.

وی همچینن به لزوم توجه شهرداری نسبت به سرمایه‌های معطل مانده در مناطق مختلف و ساماندهی این سرمایهها اشاره کرد و ادامه داد: تعیین تکلیف در این بخش می‌تواند برای تحقق بودجه کمک قابل توجهی باشد.

کد خبر 350636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.