تعطیلات زمستانی در راه است

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانی گفت: قطعاً تعطیلات زمستانی اتفاق خوبی برای کشور خواهد بود و تحرک اقتصادی جدی در تمام بخش های کشور ایجاد می کند.

به گزارش ایمنا، علی اصغر مونسان در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه توان سازمان میراث فرهنگی در به امر اشتغال اظهار کرد: ایجاد شغل ارزان قیمت با سرمایه گذاری اندک و همچنین سرعت ایجاد شغل از ویژگی هایی است که ما در سازمان داریم و امیدواریم بتوانیم با به کارگیری ظرفیت ها، مأموریت سخت ایجاد ١٥٧ هزار شغل را تا پایان سال انجام دهیم.

وی افزود: با ایجاد منابع ذیل تبصره ١٨ قانون بودجه ٩٧، ما در هر سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش خواهیم کرد.

 رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: حدود ٨٨ هزار شغل مربوط به بخش صنایع دستی و بیش از ٦٠ هزار شغل هم در بخش گردشگری خواهیم داشت و بالغ بر ٥ هزار شغل هم در بخش میراث فرهنگی ایجاد می کنیم.

مونسان درباره تاثیر نوسانات ارز در ورود گردشگران گفت: حتما اثراتی خواهد داشت، خوشبختانه با تصمیم جدیدی که گرفته شد به یک نقطه ثبات رسیدیم.

وی گفت: گردشگران ورودی به کشور و هتل ها برای تبدیل ارز خود دچار مشکل بودند خوشبختانه با بسته جدید ارزی تکلیف معلوم شد گردشگران و هتل ها می توانند از طریق صرافی ها ارز خود را تبدیل کنند و مشکلات کاهش یافته است.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانی گفت: قطعاً تعطیلات زمستانی اتفاق خوبی برای کشور خواهد بود، تحرک اقتصادی جدی در تمام بخش های کشور ایجاد می کند صحبت هایی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم ایشان موافقت اولیه را اعلام کرده و فقط بخش دانش آموزی را در بر می گیرد.

وی افزود: درخواست ما تعطیلی ١٤ روزه است که اگر مقدور نباشد یک هفته هم مناسب است که شادابی آموزشی را بالا می برد و در شهرهای بزرگ موجب کاهش آلودگی هوا می شود.

کد خبر 350607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.