قوه قضائیه به موضوع حصر ورود و آن را جمع کند

نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی رفع حصر را موجب وحدت و انسجام ملی دانست و خواستار ورود قوه قضائیه به موضوع حصر برای جمع شدن هر چه زودتر این موضوع شد.

محسن علیجانی زمانی در گفت‌وگو با ایمنا درباره ضرورت رفع حصر آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد، خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که این موضوع باید هر چه زودتر حل شود و در یک فضای آرام و با همدلی و همکاری همه جریانات سیاسی، دیگر موضوعات کشور حل و فصل شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درباره اقداماتی که تا کنون در این باره صورت گرفته نیز گفت: در فراکسیون امید، کمیته زیرنظر شخص آقای عارف تشکیل شده و در آن نمایندگان عضو کمیته تلاش دارند که موضوع حصر را بدون گرفتار شدن در تنش و مجادلات سیاسی رایج به نتیجه برسانند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از افرادی که مساله حصر را به جنجال های سیاسی گره زده‌اند، تصریح کرد: اقداماتی مانند سوال آقای مطهری از وزیر دادگستری در گره گشایی از مساله حصر می تواند مفید باشد. باید قوه قضائیه به موضوع حصر ورود کند و هر چه زودتر این موضوع جمع شود.

علیجانی زمانی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی و اعتراضات مردمی، مطرح کرد: در شرایط فعلی کشور، تلاش برای برون رفت از بحران های اقتصادی و مدیریت تحریم های جدید، در اولویت قرار دارد، اما نباید فراموش کنیم که رفع حصر به وحدت و انسجام ملی منجر شده و در سایه آن می شود راحت تر و بهتر بحران های اقتصادی را مدیریت کرد.

کد خبر 350584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.