بانوان می‌توانند در روزنامه‌نگاری به خودشکوفایی برسند

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بانوان با حضور بیشتر در عرصه‌های مطبوعاتی می‌توانند حق گذشته خود را مطالبه کنند، از انعقاد تفاهم‌نامه با انجمن روزنامه‌نگاران زن ایران در آینده خبر داد.

محمد سلطانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت حضور زنان روزنامه نگار در عرصه رسانه، گفت: در کل کشور ۱۴۰۰ مدیرمسئول روزنامه هستند که ۷۵۰ نفر از این تعداد مدیر مسئولان زن هستند.

وی با تاکید بر اهمیت روزنامه نگاری در حوزه زنان گفت: توجه بسیار ویژه ای را به حوزه زنان روزنامه نگار و روزنامه نگاری و خبرنگاری حوزه زنان خواهیم داشت چرا که این بخش از جامعه مطبوعاتی از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است.

سلطانی فر در خصوص تفاهمات خود با انجمن روزنامه نگاران زن ایران اظهار کرد: با انجمن روزنامه نگاران زن ایران(رزا) ملاقات هایی داشته ایم و در آینده تفاهم نامه هایی با این انجمن خواهیم داشت، صحبت های اولیه آن انجام شده است و قرار بر این است که این انجمن مقدمات اجرای آن را فراهم نماید تا زمینه اجرای قول هایی که در رابطه با روزنامه نگاری زنان مطرح کرده ایم، فراهم شود.

وی ضمن تقدیر از زنان روزنامه نگار،  اقدامات آنها را ارزشمند دانست و تصریح کرد: اعتقاد دارم که حوزه روزنامه نگاری حوزه ای است که بانوان می توانند در آن به خوبی به خودشکوفایی برسند و بیشتر از این خود را در عرصه های مطبوعاتی نشان دهند و از این طریق حق گذشته خود را مطالبه کنند.

کد خبر 350535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.