نریمان جهان: سبک بازی ما متأثر از تیم ملی است

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: سبک بازی اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر ایران متأثر از سبک بازی تیم ملی ایران در جام جهانی است و به همین دلیل هم نتایج بازی‌ها به تساوی ختم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان نریمان جهان پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار کرد:  سپاهان به دنبال سه امتیاز بازی بود، ما هم دوست داشتیم در ضد حمله‌ها به گل برسیم و سه امتیاز بازی را بگیریم که متاسفانه میسر نشد.

وی ادامه داد: به نظر من هر دو تیم نتوانستند موقعیت‌های آنچنانی خلق کنند. سپاهان یکی، دو موقعیت نصفه نیمه داشت اما ما باید در ضربات حمله موقعیت‌های بیشتر و بهتری ایجاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: به نظر من سه بازی بدون گل خورده مزیتی است که تیم ما دارد و اگر همین‌طور پیش رویم به نظر من در بالای جدول قرار می‌گیریم.

نریمان تصریح کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. برخی مواقع وقتی جلو می‌افتیم در ضد حملات به گل می‌رسیم و زمانی که عقب می‌افتیم قانون دیگری دارد. امیدوار هستم در بازی آینده بتوانیم سه امتیاز بازی را به‌دست آوریم ولی مهم تعداد گل‌ها نیست.

وی در مورد سبک بازی تیمش مقابل سپاهان، تاکید کرد: هر تیمی یک نوع سبک دارد ولی حتی تیم ملی هم در جام جهانی دفاعی بازی کرد. من احساس می‌کنم این سیستم متأثر از سبک بازی تیم ملی است چون اکثر نتایج بازی‌ها به تساوی ختم می شود و تیم ها برای این به زمین می‌آیند که در ابتدا گل نخورند و در وهله بعدی در ضد حملات گل بزنند.

بازیکن تیم فوتبال پیکان افزود: به غیر از دو سه تیمی که قصد قهرمانی دارند، سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر در ابتدا دوست دارند گل نخورند. سبک بازی تیم ملی در جام جهانی تأثیر زیادی داشت و اکثر تیم‌ها از این سبک استفاده می‌کنند.

نریمان جهان ادامه داد: مطمئن باشید تیم پیکان خیلی بهتر از این خواهد بود، چیزی که الان از این تیم می‌بینید شاید نصف پتانسیل پیکان است و به دلیل اینکه در دفاع عالی کار می کنیم با کمی دقت در ضربات آخر می توانیم در بازی های بعدی باز هم به گل برسیم تا در بالای جدول بمانیم.

کد خبر 350523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.