رحمانی: آمادگی صد در صد برای حضور در زمین را ندارم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: هنوز آمادگی صد در صد را برای حضور در زمین ندارم و به صلاحدید سرمربی تیم وارد میدان می‌شوم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بختیار رحمانی پس از تساوی تیمش مقابل پیکان در هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه استفاده نکردیم، فکر می‌کنم تیم پیکان امروز بسته بازی کرد ولی امیدوار هستم در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

وی در مورد عدم حضورش در این دیدار، تصریح کرد: هر موقع سرمربی تیم صلاح بداند من بازی می‌کنم. امیرخان تمریناتم را می بیند و مطمئناً باید بیشتر تمرین کنم و خودم را به سایر بازیکنان برسانم چون دیر به ترکیب تیم اضافه شدم و نمی‌توانم بگویم صد در صد آماده بازی هستم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: در دو بازی اول هم که در ترکیب تیم داخل زمین بودم لطف امیرخان بود و دوست داشتم به تیم کمک کنم و خیلی سریع به بازیکنان دیگر برسم.

رحمانی خاطرنشان کرد: آمادگی صد در صد ندارم اما در طول دو، سه هفته خیلی بهتر شدم و امیدوارم در هفته‌های بعدی بتوانم به تیم کمک کنم.

وی در مورد شرایط سپاهان در جدول تصریح کرد: هنوز ابتدای راه هستیم و امتیاز تیم‌ها به هم نزدیک است ولی جبران می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در مورد اضافه شدن ولادیمیر کومان به تیم تاکید کرد: همه بازیکنان سپاهان خوب هستند، ولادیمیر کومان  سه چهار روز است که به ترکیب تیم اضافه شده و احساس می‌کنم بدن او کار دارد و در بازی‌های آینده در تیم حضور خواهد داشت.

کد خبر 350521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.