همه اندوخته های ایران در اصفهان نمایان است

شهردار اصفهان با بیان اینکه همه چیز در اصفهان مهیای پذیرایی از گردشگران و مسافران است، گفت: اصفهان شهری زیبا و پر از خاطره‌های تاریخی است که اگر کسی به اصفهان سفر نکرده باشد مثل این است که دنیا را ندیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در جشنواره فرهنگی چهارسوق که در برج میلاد تهران برگزار شد، با بیان اینکه اصفهان شهری تاریخی است که با مطالعه آن می‌توان همه ایران را شناخت و با تاریخ جهان آشنا شد، اظهار کرد: اصفهان شهری میراثی است که همه اندوخته‌های ایران در آن نمایان است، اصفهان شهری هنری است که جلوه‌گر همه هنرها و زیبایی‌ها است.

وی با اشاره به اجرای زیبای خردسالان که در نقش حکومت شاه عباس به خوبی ایفای نقش  و اصفهان را معرفی کردند، ادامه داد: اگر این خردسالان این اجرا را نداشتند شاید من باید بیش از این سخن می‌گفتم، اجرای این نوجوانان بسیار هنرمندانه بود و چه زیبا اصفهان را معرفی و کار من را آسان کردند البته من معاف از بیان و معرفی اصفهان نیستم.

نوروزی با بیان اینکه اصفهان شهری زیبا و پر از خاطره‌های تاریخی است که اگر کسی آن را ندیده باشد، در واقع دنیا را ندیده است، تصریح کرد: از همه شما دعوت می‌کنم تا از این شهر و سوغاتی‌ها، بازار اصفهان، هنرهای آن، مردم این شهر، طبیعت و باغات و آثار و همه زیبایی‌های اصفهان دیدن کنید.

شهردار اصفهان خطاب به حاضران در جشنواره گفت: اگر اصفهان را دوست دارید همین الان تصمیم بگیرید تا در یک سفر ۱۰ روزه به اصفهان بیایید و از همه زیبایی‌های این شهر و از چهارباغ اصفهان که در آینده نزدیک گذر فرهنگی بزرگ کشور خواهد شد، دیدن و در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان که همزمان با عید سعید غدیر خم آغاز می شود، شرکت کنید.

وی با اشاره به اینکه همه چیز مهیای پذیرایی از شما است، خاطرنشان کرد: قطعاً سفر به اصفهان دستاورد بزرگی برای شما خواهد داشت و من از تک تک شما دعوت می‌کنم تا شهریورماه را ایام سفر و شهر اصفهان را مقصد خود انتخاب کنید. جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، افتتاح چهارباغ عباسی به‌عنوان گذر فرهنگی، سینمای ساحل به‌عنوان پردیس سینما، پارک های اصفهان، ناژوان، کوه صفه و میدان امام (ره) همه آماده پذیرایی از گردشگران است.

کد خبر 350512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.