همه مشکلات کشور را نباید به تحریم ها ارتباط داد

تیران-امام جمعه موقت تیران گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور ارتباطی با تحریم های خارجی نداشته و تنها ضعف در مدیریت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون،حجت الاسلام حسین کریمی در خطبه های نماز جمعه این هفته تیران با اشاره به وضعیت نابسمان اقتصادی و بازار کشور اظهارکرد: سران و مفسدان اقتصادی بزرگ کشور از اینکه با آن ها برخورد قاطعی بشود ترس و نگرانی به خود راه نداده و همواره به دنبال فساد هستند.

امام جمعه موقت تیران با بیان اینکه مردم همواره از قوه قضاییه به سبب برخورد قاطعانه حمایت می کنند، تصریح کرد: برخورد با سران فساد اقتصادی که بعضی از آن ها وابستگی به شخصیت های بزرگ کشور هم دارند کاری بسیار سخت است، اما ملت ایران در برخورد با چنین افرادی از قوه قضاییه حمایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظایف خود در نظارت بر فعالیت و اجرای مصوبات قانونی را به خوبی و به دور از رفتارهای محافظه کارانه انجام دهند تا اینکه افراد سود جو فرصت برای ایجاد نابسمانی در کشور را پیدا نکنند.

امام جمعه موقت تیران ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز کشور ارتباطی با تحریم های خارجی نداشته و تنها ضعف در مدیریت کشور است.

وی دشمنان را در بهره گیری از فضای نامناسب فعلی ناتوان عنوان کرد  گفت: ملت ایران با همه مشکلات و سختی هایی که به آن ها وارد شده هیچ گاه دست از ارزش های خود برنداشته و دوستی با آمریکا و دشمنان کشورمان را نمی پذیرند زیرا آمریکا به دنبال سلطه بر کشورمان است.

حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات داخلی و تحریم های خارجی ملت ایران در برابر نظام سلطه که ذلت کشور را خواهان است ایستادگی می کند و هیچ گاه خود را ملزم به احترام نسبت به آمریکا نداسته و شعار "مرگ بر آمریکا" سر می دهد.

وی دشمنی ملت ایران با آمریکا را به دلیل ترویج فرهنگ سلطه دانست و اظهار کرد: دولت آمریکا نظام سلطه را در دنیا ترویج می دهد و با تسلط بر ملت ها اهداف استعماری خود را پیگیری می کند و جمهوری اسلامی ایران مخالف چنین نظامی است.

امام جمعه موقت تیران به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: این روز به نام روز ازدواج نام گرفته و باید در کشورمان ازدواج آسان از سوی مسئولان و خانواده ها دنبال شود که این تجمل گرایی و شرایط سخت مانع از ازدواج نشود.

وی یادآورشد: تجمل گرایی و آداب و رسوم سخت و غلط در ازدواج مشکلات اجتماعی برای کشور داشته و امروز نیازمند همکاری خانواده ها و مسئولان برای خروج از مشکلات ازدواج هستیم.

کد خبر 350508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.