مطالبه گری قانونی حق مردم است

نطنز-امام جمعه نطنز گفت:مردم پشت نظام و انقلاب را خالی نخواهند کرد و همان طور که تاریخ نشان می دهد آمریکایی ها در جنگ روانی و اقتصادی دنیا را مقابل خودش خواهد دید و در این جبهه نیز شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز با اشاره به اول ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که نیازمند الگوگیری از سیره و روش ازدواج این دو معصوم هستیم؛ چرا که نبود این الگو در جامعه باعث شده است که سن ازدواج به دلیل سخت‌گیری‌هایی که وجود دارد، بالا رفته و علاوه بر این، شاهد اختصاص آمار قابل توجهی از زندانیان به موضوع مهریه هستیم.

حجت الاسلام  امینی با بیان اینکه بازگشت تحریم های آمریکا علیه کشور سبب ایجاد جنگ روانی شده است، گفت: برای گذر از این شرایط باید دوران دفاع مقدس و ایستادگی این دوران را مدنظر داشته باشیم.

امام جمعه نطنز مطالبه گری بر اساس  قانون را حق مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم پشت نظام و انقلاب را خالی نخواهند کرد و همان طور که تاریخ نشان می دهد آمریکایی ها در جنگ روانی و اقتصادی دنیا را مقابل خودش خواهد دید و در این جبهه نیز شکست خواهد خورد.

کد خبر 350506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.