شعار دادن کافی نیست/عملکرد مسئولان، اصلی‌ترین عامل شکاف طبقاتی است

لنجان-امام جمعه موقت زرین شهر گفت: مشکلات اقتصادی مردم را ناراحت می کنند، اما آنچه باعث آزار و اذیت آنها می شود اشرف گری مسئولان، تبعض و اختلافات طبقاتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام مرتضی حجتی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: یکی از دلایل فعلی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کشور ناشی از فاصله بین مردم و مسئولان است، حال باید سوال کرد این فاصله از کجا به وجود می‌آید و عامل این فاصله مردم یا مسئولان هستند.

وی افزود: امروز دشمن با تمام قدرت و توان خود چشم به همین فاصله ها دوخته تا به کشور ضربه وارد کند چراکه در ۴۰ سال گذشته این مردم بودند که با جان و دل انقلاب و نظام را حفظ کرده و حتی تاوان غفلت های برخی مسئولان را برای حفظ نظام و انقلاب داده اند.

امام جمعه موقت زرین شهر تصریح کرد: مسئولان باید با رفتار و حرکات خود را اصلاح کنند چراکه برخی رفتارها و حرکت های غلط آنها باعث ایجاد فاصله ها بین مردم و مسئولان می شوند از این جهت مسئولان هوشیار باشند و اجازه ندهند بین آنها و مردم فاصله و شکاف ایجاد شود و یکی از مسایلی که باعث ایجاد شکاف و فاصله بین مسئولان و مردم خواهد شد زندگی تشریفاتی و اشراف گری آنها است.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی مردم را ناراحت می کنند اما آنچه باعث آزار واذیت آنها می شود اشرف گری مسئولان، تبعض و اختلافات طبقاتی است.

حجتی اضافه کرد: مردم از اینکه مسئولان اقوام و نزدیکان خود را از امتیارات ویژه بهره ببرند ناراحت هستند از این جهت باید اینگونه تبعیض ها واختلافات از میان برداشته شود و مسئولان دوشا دوش مردم و در کنار آنها حضور داشته باشند تا مردم نیز پشتیبان مسئولان باشند.

وی عنوان کرد: مردم و مسئولان اگر کمی زندگی را ساده گرفته و خواسته های مادی خود را از بین ببرند بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد، باید توجه داشت بعضی کارخانه داران و صاحبان سرمایه از جو اقتصادی امروز کشور سوء استفاده کرده و برخی کالا ها را به مردم عرضه نمی کردند که این نیز باید مورد توجه قرار گیرد و سرمایه داران بدانند فرصت دنیا زودگذر و کوتاه است.

امام جمعه موقت زرین شهر گفت: اگر مردم اجناسی که گران می شود را خرید نکنند، صاحبان سرمایه مجبور خواهند شد قیمت ها را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و صاحبان رسانه بدانند در برابر کلام و قلم خود مسئول هستند، تصریح کرد: تمامی افراد به خصوص اصحاب رسانه باید در برابر هر حرفی که مطرح می کنند مراقب باشند چراکه گاهی اوقات فلان خبر درست است، اما بیان آن در این شرایط مناسب نیست و برای مردم دردسر ایجاد می‌کند از این جهت باید با بصیرت کامل اینگونه مسایل در مجامع عمومی مطرح نشود و مد نظر داشته باشیم همه در برابر کلام، رفتار، حرکات و نوشتار خودمان مسئول هستیم و باید در محضر خداوند متعال جوابگو باشیم.

کد خبر 350504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.