مسئولان به اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران پایبند باشند

برخوار- حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی گفت: رییس جمهور، وزیر، نماینده مجلس، استاندار، مدیر کل و اعضای شورای شهر و هر مسئول خُرد و کلانی باید به اصول و مبانی دینی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، امام جمعه دولت آباد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر دولت آباد اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران در سال چهلم خود قرار دارد و به عبارتی انقلاب اسلامی ایران چهل ساله شده است، در این چهل سال دشمن به روش های مختلف با ملت و کشور دشمنی کرده است.

وی افزود: یکی از علت های اصلی مقاومت مردم در مقابل مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده، اصول و مبانی این انقلاب است که از قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام گرفته شده است.

حجت الاسلام محمود آبادی ادامه داد: در قرآن کریم سفارش شده است که خالصانه کار کنید، ایثار و شجاعت داشته باشید، به عدالت رفتار کنید، ظلم نکنید، به همدیگر کمک کنید، زیر بار زور و حکومت ظالمان نروید، توجه به قیامت و آخرت داشته باشید و دنیا گرا نباشید، چون مردم به این اصول و مبانی توجه داشتند، در دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند، در مقابل داعش ایستادند و اکنون هم در مقابل آمریکا ایستاده اند.

امام جمعه مرکز شهرستان برخوار با بیان اینکه اگر اصول و مبانی ظالمانه بود، استکبار ستیز نبود و سعادت دنیا و آخرت را تأمین نمی کرد، مردم هم به آن پایبند نبودند و انقلاب ماندگار نمی شد، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب، نسبت به این اصول و مبانی توجه دارند و در سخنرانی ها و موضع گیری ها از قرآن و سیره اهل بیت (ع) استفاده و طبق دستور شرع مقاومت می کنند.

وی افزود: آنچه که مهم است مسئولان دیگر هم باید به این اصول پایبند باشند. رییس جمهور، وزیر، نماینده مجلس، استاندار، مدیر کل و اعضای شورای شهر و هر مسئول خُرد و کلانی باید به این اصول و مبانی دینی و انقلابی پایبند باشند.

حجت الاسلام محمود آبادی با بیان اینکه اگر مسئولی به این اصول پایبند نباشد؛ با موضع گیری های خود که به سود دشمن است، پایه های نظام را سست می کند، اضافه کرد: موضع گیری ها و سخنان کسانی که به این اصول پایبند نیستند باعث سوء استفاده دشمن و نفوذ دشمن در نظام می شود و از همان طریق دشمن به انقلاب ضربه می زند بنابراین ضرورت دارد که مردم متوجه موضع گیری ها و سخنان مسئولان باشند و اگر انحرافی از اصول می بینند به او تذکر بدهند و اگر خود را اصلاح نکرد باید از او تبرّی بجویند.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار گفت: مأموریت خبرنگار این است که علاوه بر انتشار خبر، مأمور ثبت وقایع و اخبار هم باشد.

امام جمعه دولت آباد روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای شهرستان برخوار تبریک گفت و افزود: اگر خبرنگار مأموریت و رسالت خود را به خوبی انجام دهد، می تواند جلوی بسیاری از معضلات اجتماعی را بگیرد، مثلاً خبری پیرامون مشکلات یک محل تهیه کند و به گوش مسئولان برساند، مسئولان به واسطه آن خبر می توانند مشکل را حل کنند.

کد خبر 350500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.